Vergelijk LCD 32" max Eur 999,-

Pagina: 1
Acties:

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
Dit is toch weer ergens een wat moet ik nemen topic. Ik kon hier geen FAQ vinden waaruit blijkt dat dit niet zou mogen hier.

Ik heb al uren lopen surfen en ben tot de volgende lijst gekomen (na zojuist nog 2 uur door de MM te hebben gebanjerd om ook het uiterlijk van de tv's te kunnen zien).

Aangezien ik niet eens zo bijzonder veel tv kijk was een belangrijke eis dat de TV ook mooi en niet te opvallend moet zijn. Mat zwart met zo min mogelijk bling bling dus voor mij....
Ik wil hiermee gangbaar tv kijken. Nieuws en evt een serie een filmpje in de avond. Ik krijg de UPC-digital op proef ben echter niet van plan veel meer te gaan betalen om digitaal te kijken. Mijn MEDION 58 cm diameter LCD gaat naar de slaapkamer dus moet er een nieuwe tv in de woonkamer, dit is eigenlijk de voornaamste reden om een nieuwe te kopen.
Dat slinkt het aanbod al aardig, de volgende lijst is nu nog over. Eens kijken of ik op specs en reacties van anderen nu nog meer tv's kan wegstrepen.
Genoemde prijzen zijn MM prijzen, ook aanbiedingen hier en daar. Komt uiteidelijk ook niet op €50,-

32" omdat deze met voet nog op mijn meubel kan staan. aan de wand is de volgede stap. toch liever 32" dan 37/40.

26"??? ik zit gemiddeld 3 tot 4 meter van mijn tv. is het verstandig om 32" te nemen of kan het ook nog te groot worden ?

SONY:
KDL32P2530 €849,-
Deze tv vindt ik in het mat zwart qua behuizig veruit het mooist!
KDL32S2530 €949,-
Ook mooie behuizing echter wel een glimmend deel onder de speakerbalk. qua beeld kon ik (rennendd met mijn ogen dicht naar de andere modellen) geen verschil zien met de KDL32P2530
KDL32S2030 €1189,-
deze is duurder dan de KDL32S2530, is dit logisch ? waar zit hem dat in ?
KDL32V2500 €999,-
Deze tv vindt ik persoonlijk het minst mooie qua behuizing wat betreft de sony's (metaalkleurige omlijsting). Echter heeft deze een zeer strak helder beeld vergelekend bij de anderen.

Toshiba:
32C3000 €799,-
Betaalbaar, netjes beeld en redelijk mooie behuizing.
32WL66 €789,-
Ook een mooie behuizing. Rustig en zwart. verder netjes beeld. Helaas stond de KDL32V2500 ernaast... sjah.. die wint dan toch qua beeld.
37WLT67 Full HD € 1299,-
Dit leek de goedkoopste Full HD die MM had. valt eigenlijk al af wanwege formaat en budgetoverschrijding. stond toch op t lijstje en wilde m daarom ook hier maar vermelden

LG: Ook LG heeft in mijn ogen best mooie behuizingen al kunnen ze qua beeld tegen geen van de bravia's op.
32LC2r €749,-
32LC51 €849,-
32LC41 €699,-

tips en opmerkingen zijn welkom om de lijst kleiner te maken! iemand ??

Aan dit topic wordt nog gewerkt en meer info van de tv's volgt snel..

[ Voor 9% gewijzigd door xychix op 29-06-2007 21:45 ]

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-02 09:09
Ik zou tóch voor een 37 inch gaan voor dat geld. Ik heb er een en zit er in een kleine kamer dik 2 meter vanaf, had eigenlijk nog liever groter gehad.

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Zeg even wat je ermee wilt gaan doen, tv(digi of analoog), dvd (hdmi of scart), voetbal, pc etc.

[ Voor 9% gewijzigd door Philflow op 29-06-2007 21:39 ]

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
Philflow schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 21:39:
Zeg even wat je ermee wilt gaan doen, tv(digi of analoog), dvd (hdmi of scart), voetbal, pc etc.
Done, tnx

Ik wil hiermee gangbaar tv kijken. Nieuws en evt een serie een filmpje in de avond. Ik krijg de UPC-digital op proef ben echter niet van plan veel meer te gaan betalen om digitaal te kijken. Mijn MEDION 58 cm diameter LCD gaat naar de slaapkamer dus moet er een nieuwe tv in de woonkamer, dit is eigenlijk de voornaamste reden om een nieuwe te kopen.

Het goede nieuws is dat de de Oude LCD maar op mijn slaapkamer heb gehangen.

vooralsnog bljift het idee een KDL-32P2530 te halen voor € 849,-

[ Voor 12% gewijzigd door xychix op 29-06-2007 23:09 ]

Verwijderd

Waarom heb je je beperkt tot dit lijstje met fabrikanten?

De 2 belangrijksten ontbreken namelijk: Philips en Samsung?!!?

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:51

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Dat was precies mijn gedachte. Ik ben twee weken geleden gaan shoppen voor een 32" rond dit zelfde prijspunt, en kwam al vrij snel tot de conclusie dat het tussen Samsung en Philips zou gaan... Waarbij het de Philips geworden is, om de zeer onwetenschappelijke reden dat die er wat strakker uitzag, maar vooral ook omdat ik het beeld beter vond (de 32PFL7332/10 overigens, tot volle tevredenheid).

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
omdat samsung en phillips beide geen mat maar glanzende behuizingen hebben ;)

sjah soms ben ik net een vrouw :P

Ik vondt het aanbod zo groot dat dit een eerste criterium was om al een boel op weg te strepen.

• Philflow

Philflow

Iets waar je naar zou kunnen kijken: wil je 100 hz of niet?

maakt vooral uit bij bewegende beelden, vloeiender.

Verwijderd

Philflow schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:05:
Iets waar je naar zou kunnen kijken: wil je 100 hz of niet?

maakt vooral uit bij bewegende beelden, vloeiender.
Ik geloof hier nog steeds geen snars van. Lijkt mij sterk dat het bij films nut heeft (dan wil je 720p24 of 1080p24). En voor games: je ps3 en x360 haalt echt geen 100fps. Eerder 1/3 daarvan. Je zult met een 8800GTX in SLI moeten komen wil je in de meeste nieuwe games 100fps halen op 1080p. Maar ik heb het nog niet bekeken in de winkel, dat moet ik wel bekennen. Maar het lijkt mij allemaal nogal overhyped aangezien je nog steeds aan de bron vast zit.

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 18:56:
[...]

Ik geloof hier nog steeds geen snars van. Lijkt mij sterk dat het bij films nut heeft (dan wil je 720p24 of 1080p24).
Tja, ik heb het in de winkel gezien en het verschil was overduidelijk.
De bron die ik zag was een Ice Age DVD.

check ook maar eens in de Sharp thread. Iedereen daar zag het verschil in de winkel.

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
Helaas was tweakers gisteren aan het verhuizen en ik wilde toch echt die tv. heb nu een Sony Bravia 32-p2530 staan. Erg blij mee!

is nog niet altijd zo scherp als ik gehoopt had maar dat komt denk ik vooral door het relatief slechte kabel signaal. Ik krijg UPC digital en ik hoop dat die beter is.

Pagina: 1