Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
1: Lijkt precies op een verbouwing. Het dak wat in de ramen terugkomt vind ik zelf storend. Evenals dat raster. Dichter op de rotzooi kruipen! 
2: Idem hier. Het raam gedeelte leid nogal af van hetgene waar de foto om draait.
3: Deze vind ik wat saai, ik zie 2 gaten in de grond, een kapotte muur. Mischien had je wat dichterbij kunnen nemen?
4: Beetje rommelig (draad, plank)
5: Leuke plaat! jammer dat je het hekje een beetje afgekapt hebt. Valt wel een beetje buiten de serie.
Hoop dat je iets met de kritiek kunt. Nette foto's, paar kleine dingetjes die storen maar verder ok!
Ikzelf had een detailshot wel mooi gevonden.
2: Idem hier. Het raam gedeelte leid nogal af van hetgene waar de foto om draait.
3: Deze vind ik wat saai, ik zie 2 gaten in de grond, een kapotte muur. Mischien had je wat dichterbij kunnen nemen?
4: Beetje rommelig (draad, plank)
5: Leuke plaat! jammer dat je het hekje een beetje afgekapt hebt. Valt wel een beetje buiten de serie.
Hoop dat je iets met de kritiek kunt. Nette foto's, paar kleine dingetjes die storen maar verder ok!
[ Voor 20% gewijzigd door Timo op 29-06-2007 21:52 ]
Vind 5 ook leuk. Was mss nog leuker geweest met de knop scherp en het eerste deel van de trap.
Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8
De detailshots zijn er inderdaad bij ingeschoten. Ik had ook alleen mijn 10-20 bij me, dus dan is er altijd de kans dat er wat meer opkomt dan alleen een detail
Bedankt in elk geval voor de reacties.
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.