PHP gallery ("file system based")

Pagina: 1
Acties:
  • 1.539 views sinds 30-01-2008

• compie
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een PHP photo gallery waar ik heel gemakkelijk albums en foto's in kan toevoegen. Het enige wat ik wil doen is een directory aanmaken en daarin al m'n foto's uploaden. De gallery software moet dan zelf maar uitvinden dat er een directory met foto's is bijgekomen en thumbnails maken enz.

De rest moet vanzelf gaan. Bestaat dit? Ik heb zitten zoeken, maar je ziet door de bomen het bos niet meer in PHP gallery land. Ik gebruik nu Gallery maar daar moet je iedere keer allerlei acties via je browser uitvoeren voordat je albums hebt toegevoegd. Lastig gewoon.

[ Voor 14% gewijzigd door compie op 29-06-2007 19:56 ]

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

• compie
  • Niet online
Geweldig! Bedankt!
All you have to do to display new uploaded pictures in your upload is to go to the Setup->Galleries, and click on Scan directories link. It will automatically scan the whole PHOTO_DIR for new photos and add them to the Database.
All new photos are default as visible so you will be able to see them.

Note that if you did not do this scanning explicitly it is done every 24 Hours automatically.
Precies wat ik zoek!

• GregoryBE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-11 01:47
SPGM en door gebruik te maken van Webadministration plugin kan je simpel fotos uploaden en worden er thumbs van gemaakt.

It's just a matter of time...

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
http://basiep.nl/fotos/
dies file system based :)
en dat bewijst maar eens, home made is beste :)

[ Voor 32% gewijzigd door BasieP op 29-06-2007 20:32 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• compie
  • Niet online
GregoryBE schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 20:19:
SPGM en door gebruik te maken van Webadministration plugin kan je simpel fotos uploaden en worden er thumbs van gemaakt.
Dat lijkt me niet wat ik zoek. Ik wil via FTP een directory kunnen uploaden. Niet via een webinterface.
BasieP schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 20:32:
http://basiep.nl/fotos/
dies file system based :)
en dat bewijst maar eens, home made is beste :)
Nice! Ik ga toch maar voor de phpAlbum. Die werkt nu al.

• compie
  • Niet online
PhpAlbum werkt wel aardig op zich, maar het wordt sinds 2005 al niet meer onderhouden. Misschien een reden om toch maar eens door te zoeken naar een andere.
Weet iemand er nog een?

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

compie schreef op zondag 01 juli 2007 @ 19:22:
PhpAlbum werkt wel aardig op zich, maar het wordt sinds 2005 al niet meer onderhouden. Misschien een reden om toch maar eens door te zoeken naar een andere.
Weet iemand er nog een?
Hoe bedoel je? D'r is op 26-05-2007 nog een versie uitgebracht. Vorige jaar (april) heb ik ergens hem geinstaleerd, dat was versie 0.3.2.3, en nu zijn ze al bij 0.4.1-14, dan snap ik niet wat je bedoelt met onderhouden.
Wat is er dan mis?

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 10:04

André

Analytics dude

Scriptrequest :/

Dus dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.