Toon posts:

De Slingbox

Pagina: 1
Acties:
  • 5.860 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kan er later nog wel een mooie startpost voor maken, maar ik was benieuwd of hier mensen zijn die ervaring hebben met de Slingbox (review). De Slingbox is een device waarmee je televisiesignaal digitaal wordt verspreid over je Lan of over het internet, place-shifting dus. In Amerika al behoorlijk populair apparaat, en sinds een tijdje is er naast de NTSC-versie ook een PAL-versie verschenen. Iemand die dit leuke apparaatje al thuis heeft staan?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2007 19:24 ]

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 08:57
Nee, maar mijn interesse is zeker gewekt.
Bovendien heeft pinnacle ook een variant (pctv to go, pctv to go wireless) - misschien aardig om even uit te zoeken wat de verschillen precies zijn.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

is dit een soort videolan server?

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Topicstarter
Daar had ik al eens naar gekeken Whiteguy:

Slingbox

Pluspunten:

- Constante doorontwikkeling firmware en player, komen regelmatige nieuwe versies uit
- Simpele installatie
- Een volgens eigenaren uitmuntende ondersteuning van alle soorten players en recorders
- Beeldkwaliteit Lan en remote is uitstekend
- Grote community (www.slingcommunity.com)

Minpunten:

- 1 persoon per keer kan naar de beelden kijken, dus met vrienden allemaal tegelijk kijken via de Slingbox is er niet bij. SlingMedia is nogal krampachtig met de Amerikaanse wetgeving. Volgens eigen zeggen willen ze het aanpassen voor de EU.

- Geen opnamefunctionaliteit, vanwege die wetgeving. Is overigens wel te omzeilen met een tooltje waardoor opnames maken in wmv-formaat mogelijk wordt.

Pinnacle

Pluspunten:

- Ingebouwde opnamemogelijkheden (mpeg-formaat)
- Heeft een wireless-versie te koop (heeft alleen een ontzettende ingewikkelde aansluitmethodiek, hogere wiskunde bij benodigd :P)
- Prijs ligt wat lager dan de Slingbox
- Meerdere personen kunnen kijken via de Pinnacle.

Minpunten:

- playersoftware en firmware worden niet echt doorontwikkeld. De remotecontrol stelt in vergelijking met die van de Slingbox niets voor
- Beeldkwaliteit Lan prima, remote minder

Dat is wat ik allemaal op fora's en in artikelen heb gelezen.

Verwijderd

Topicstarter
Daar lijkt het wel op, al kan je de vergelijking het beste trekken met Orb. Voordeel van de Pinnacle en de Slingbox vindt ik dan weer dat je je HD-recorder er aan kan koppelen en remote kan bedienen. Daarmee kan je dan ook direct time-shiften.

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 08:57
Volgens mij wel, maar dan met voor mij de volgende belangrijke verschillen:

- Je hoeft je pc thuis niet aan te laten staan.
- Werkt ook met pay-tv

Ik heb een sat tuner in de pc zitten en een losse sat tuner met een tele2 voetbal kanaal abbo. Ook heb ik kpn/digitenne. Aangezien er bij mijn weten geen lekker werkbare oplossingen zijn om smartcards in te lezen om de betaalde zenders op de pc te kijken kan ik dat dan met videolan ook niet door streamen.

Verwijderd

Topicstarter
Tot mijn grote vreugde heb ik aan het eind deze week de beschikking over een demobox voor een paar dagen. Zal hm dan eens aan een testje onderwerpen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2007 23:38 ]

• dion_b
  • Laatst online: 19:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Heb er hier eentje naast me staan op kantoor :)

Zelf gebruik ik hem nauwelijks omdat ik zelf nooit TV kijk (TV is soooo 20th Century:z ), maar wel even grondig aan wat tests onderworpen:

Pluspunten:
- werkt echt zoals aangeprezen.
• Op een LAN krijg je een stream van een paar Mbit/s, wat aanvaardbare beelden oplevert fullscreen. Via internet ben je natuurlijk beperkt tot wat je upstream aankan. Hier zit het aangesloten op een 2Mbit up verbinding en krijg je acceptabel beeld (huisgenoot van me wilde TV kijken, ik had geen zin kabel te trekken, dus gewoon login van Slingbox op het werk gegeven).
• Als de afstandsbediening van je apparaat ondersteund is, kun je bijna alles wat dat ding ook kan.
- kan ook voor willekeurig welk andere videosignaal gebruikt worden. Aan anderen tonen hoe 1337 jij kunt gamen? TV-out erin en streamen maar. Beveiligingscams die via remote bestuurd kunnen worden? Bedienen die zooi en klaar :)

Minpunten:
- lag van minstens 3 seconden, ook op LAN, wat zappen erg irritant maakt
- zeer beperkte OS support. Als je iets anders dan Windows wilt, moet je met Wine prutsen. Aangezien de box zelf een aangepaste Linux draait, is dat totaal onnodig. Niet alleen Linux zelf ontbreekt, maar ook support voor 9 van de 10 mobile apparaten waar ze nota bene mee adverteren. Sling op je iPhone? Ho maar...
- geen opnamemogelijkheid. Net als bovenstaande vooral gevolg van krampachtige pogingen niet de recording industry achter zich aan te krijgen. Leuk voor hun advocaten, minder aangenaam voor de consument. Je bent beter af met een MythTV bak die VLC streamt.
- sowieso is de software vrij karig, basic functionality werkt, maar helft van de toeters en bellen moeten ooit nog eens geimplementeerd worden.
- combo van composite + S-Video is voor US leuk, maar voor Europeanen zou RGB (SCART) erg aangenaam zijn
- standaardafstandsbediening is leuk, maar mist een aantal knoppen die voor DTV doeleinden wel zo handig zijn ("back" enzo... je raakt vast in interactieve zenders)
- een technisch gevorderde gebruiker zal er geen probleem mee hebben, maar als onderdeel van het testen van dat apparaat heb ik een testopstelling gemaakt zonder Slingbox en vervolgens een aantal leken-collega's de boel laten proberen te installeren. Een aantal kwam zelfs met handleiding erbij niet uit wat je met al die kabels moet doen.

Zelf behoor ik absoluut niet tot doelgroep van zo'n apparaat, maar voor degenen die het wel zijn kan het leuk zijn - alleen denk ik dat dat doelgroep vrij smal is. Totale leken kunnen het simpelweg niet aansluiten, en mensen die wel technisch capabel zijn kunnen voor een vergelijkbaar bedrag een mini-ITX systeem kopen en van TV-kaart voorzien en iets als MythTV erop zetten, wat nauwelijks meer verbruik zal opleveren, maar wel totale vrijheid in wat ze ermee doen.

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks! :) Zal eind deze week eens kijken wat het kan. Voor wat betreft die missende opnamemogelijkheid heb je At-Large-recorder die de beelden kan opnemen. De rest van de punten kan ik me inderdaad wel voorstellen. Met welke versie van de Slingplayer heb je getest? MythTV ziet er ook wel goed uit trouwens.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2007 14:15 ]

• dion_b
  • Laatst online: 19:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Slingbox Classic, UK uitvoering (met verloop en al om de UK plug op de afwijkende 6V PSU in een NL stekker te steken). Slingplayer v 1.4.0.206.

Oslik blyat! Oslik!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:31

Stewie!

Keen must die!

Ik heb zojuist een slingbox solo ontvangen, ga hem nu eens testen. Lijkt me erg fijn voor als ik voor lange tijd op reis ben.

Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam
Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Setup duur 5 minuutjes, werkt echt perfect. Alle functies van de normale afstandsbediening werken meteen en ook film1 en sport1 abo geeft ie door. Aanrader!
Afbeeldingslocatie: http://stewie.biz/wp-content/uploads/2008/06/untitled.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Stewie! op 03-06-2008 23:09 ]

Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:47
Ik kwam vandaag deze aanbieding tegen en het lijkt me eigenlijk wel wat. Maar nu lees ik in dit topic vooral over de Slingbox Solo.
Heeft iemand ervaring met de Slingbox die hier aangeboden wordt? Eigenlijk simpel gezegd: "Is het wat?"
Ik wil hem voornamelijk gebruiken om in het hele huis en in de tuin TV te kijken op mijn laptopjes en als ik eens moet overwerken en wachten om TV te kijken op mijn werk.
Iemand ervaring met dit apparaat?

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:47
Hmmm... niemand ervaring met de Slingbox Classic? Lijkt mij toch een leuke goedkope oplossing?

• robertpNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Zelf ben ik ook in het bezit van de Slingbox SOLO, die door UPC wordt geleverd. Werkt perfect en beeld kwaliteit en uitstekend. Ik gebruik het apparaat regelmatig.

Er is wel een tool voor het kunnen opnemen van de Slingbox op je PC.
http://www.at-large-recorder.com

Verwijderd

Heeft iemand al ervaring met de slingbox en bv een nokia n95?

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Niet de N95 maar ik kan wel zeggen dat als de bandbreedte erg laag wordt, de kwaliteit snel verslechterd.

Met 100 kbyte/s is het al niet leuk meer :)

Verwijderd

Ik gebruik mijn Slingbox om de Nederlandse TV-zenders vanuit mijn moeders huis in NL via internet te streamen naar mijn eigen woning in België. Werkt perfect!

De beeldkwaliteit wordt slechter bij groter beeldformaat, maar wanneer ik de laptop aansluit op de TV valt het reuze mee, is zeer goed te doen. Ben er erg tevreden mee.

Ik heb ook de testversie van de Slingplayer Mobile geprobeerd op mijn HTC Touch Pro. Werkt prima, zowel via Wifi als via 3G! Ook hier een zeer aanvaardbare beeldkwaliteit.

Ga nu ook maar eens die opnametool proberen, de At-Large recorder 2.

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Als je remote via de Slingbox SOLO naar TV kijkt, kan je lokaal dan ook nog steeds naar andere zenders kijken?

Dat maakt dit wel erg interessant.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Nee, de slingbox zapt je digitale TV. Je kan uiteraard wel analoog op je TV zappen indien je dat ook hebt aangesloten.

Verwijderd

Ik ben ook enorm geinteresseerd in die Slingbox. Zeker nu die iPhone app eraan komt.
Graag zou ik hem aansluiten op tv thuis (Belgie) om dan zo te streamen naar mijn kot in Brussel.
Ik wil wel de zenders afzondelijk kunnen zappen zonder dat ze daar thuis last van hebben en naar hun eigen zenders kunnen kijken.
Welke Slingbox moet ik kiezen (om voornamelijk kabeltv te streamen)?
Waar kan ik die goedkoopst bestellen om te leveren in België

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hoe sluit je dit eigenlijk aan in combinatie met de meest eenvoudige/oude UPC-decoder?
En kan je ook tegelijk tv kijken, via zo'n box en die mediabox van UPC?

[ Voor 29% gewijzigd door Gunner op 06-01-2009 16:33 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

UPC levert deze dingen zelf, werken met alle UPC decoders / mediaboxen. Je kan tegelijk kijken, het enige dat de slingbox doet is het signaal digitaal uitzenden + remote afstandsbediening. Je kan dus je DVR en je mediabox via de slingbox bedienen.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Maar via welke kabel loopt de connectie tussen de slinbox en de mediabox?

edit: ik kijk wel even in de handleiding :)

[ Voor 42% gewijzigd door Gunner op 06-01-2009 16:38 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Betekent dit dat je upc box altijd aan moet staan of kan je via slingplayer hem ook aan en uitzetten?

Iemand al ervaring met de pro versie?

Zelf wil ik tv op me imac die 8 meter verderop staat in de keuken. Dan is dit tog de ideale oplossing?

Maar als ik nu tv wil kijken op me lcd en me vriendin in de keuken. Moeten we dan allebei hetzelfde kanaal kijken of kan ik nog analoog kijken op me lcd?

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:36
Op LCD kan je dan nog analoog kijken. Slingbox kan de mediabox aan en uit zetten, gaat via infrarood :)

Verwijderd

OK bedankt, maar nu een andere vraasg op me upc hddvr zit alleen composiet aansluiting en op de slingbox zit er ook component.

Nu is de vraag.

Als ik de component > rgb kabel aanschaf ondersteund de mediabox dit dan ook. Waarschijnlijk niet omdat er ook geen component aansluiting zelf opzit???

Als dit niet gata moet ik dus gewoon de composiet kabels gebruiken want ook s-video heeft die mediabox geeneens. RGB geeft tog wel het mionste beeld volgens mij???

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 00:02:
Betekent dit dat je upc box altijd aan moet staan of kan je via slingplayer hem ook aan en uitzetten?

Iemand al ervaring met de pro versie?

Zelf wil ik tv op me imac die 8 meter verderop staat in de keuken. Dan is dit tog de ideale oplossing?

Maar als ik nu tv wil kijken op me lcd en me vriendin in de keuken. Moeten we dan allebei hetzelfde kanaal kijken of kan ik nog analoog kijken op me lcd?
Je kan hem aan en uitzetten op afstand.

Verwijderd

KLopt idd.

Ben hem nu aan het installeren.

Hou jullie op de hoogte.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ik ben echt aan het wachten op de iPhone app van Slingbox! :)
Nu is het nogal onhandig dat je de software moet installeren, dat doe je niet zo snel op pc's van derden.

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:36
Afgezien van een plugin in IE of Firefox (waarbij je zelfs nog de portable versie van firefox op usb stick kan gebruiken zodat je zelfs helemaal NIETS hoeft te installeren op iemand z'n pc) hoef je niets te installeren hoor... Gewoon account aanmaken op Sling.com, via Slingplayer daar je Slingbox inzetten en klaar, je kan ook via je webbrowser kijken :)

Verwijderd

Ja hij doet het!!! en ben zeer tevreden over het beeld over me thuisnetwerk. Van afstand moet ik nog even laten proberen morgen door me broer

Verwijderd

Even verder gespeeld met de Slingbox en vanaf deze kant kan ik zeggen dat het cker een aanrader is voor iedereen die van makkelijk tv kijken met een goede signaal wilt voor erbij. Beeld is vergelijkbaar met goede analoog beeld. Controls en setup zijn errug makkelijk. Alles kan ik bedienen vanf me pc.

Zelfs wanneer ik volop aan het downloaden ben doet hij het gewoon prima hierzo.

Staat nu aangesloten op me pc die weer aangesloten is via dvi op een 27 inch samsung van 3 jaar oud.

Volgende week kan ik hem aansluiten op me nieuwe 24inch Imac die vanzichzelf veel beter beel heeft dus ik denk dat de kwaliteit van tvbeeld zelf nog wat beter komt te liggen.

Hierover later meer

• A-HARUN
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 15:36
Ben blij dat er weer leven is in de Slingbox brouwerij :-)

Een collega van me komt morgen terug uit Schotland en ik heb er 1 besteld. Mits voorradig zal hij bij Dixons Tax Free een Slingbox Solo meenemen. Wat ik me afvraag is hoe ik mijn digitale tv signaal erop krijg. De Solo heeft v.z.v. ik kan zien enkel component in-/output, maar mijn Humax IR-Fox C niet...

Hebben jullie decoders die dat wel hebben of is er een andere manier die ik over het hoofd zie?

Verwijderd

Mijne heeft het ook niet. Alleen composiet.voor het beeld zal het niet veel uitmaken denk ik. INternet verbinding is belangrijker dan je kabels bij deze.Als je niet genoeg stream hebt word het beeld ook niet goed genoeg.. Ik ben er wel tevreden mee. Gewoon analoog beeld met de opties van digitaal

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ik heb nu de Slingbox iPhone app draaien, werkt fijn, helaas nu nog alleen wifi, maar het beeld is dan wel uitzonderlijk scherp!

• --Christiaan--
  • Laatst online: 10-02 21:06
Is de ondersteuning voor Mac OS X al verbeterd?

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Dat wilde ik ook net vragen.
Lijkt me een leuk ding om aan een Mac Mini te hangen als mediacenter.

Alle proemn in n drek

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

The wait is over.

We are proud and excited to announce that SlingPlayer Mobile for iPhone is ready to download from the iTunes App Store. And it's now 3G capable.

When connected to a Slingbox SOLO, PRO or PRO-HD, the award-winning SlingPlayer Mobile software allows you to watch your home TV on your iPhone or iPod touch. Change channels, control your DVR and watch your favorite shows, all on your phone. See SlingPlayer Mobile for iPhone in action.

This is one of the best mobile players we have ever developed and we're offering it for just $29.99. It sports a super slick interface, great video quality, plus lots of new features, including 3G functionality. If you already own an iPhone you can update today.

Of course, you'll need a Slingbox to enjoy SlingPlayer Mobile for iPhone. To learn more about Slingbox, the latest hardware requirements or how to upgrade from the Slingbox you already own to the latest and greatest, click here.

We really think this app is one of the best reasons to own a Slingbox - a seamless, high quality experience that shows off the magic of Sling technology and the iPhone.

Best regards,

The SlingPlayer Mobile Team

• Ook
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

En? Heeft iemand deze nieuwe versie toevallig al geprobeerd? Heb zelf de Blackberry variant maar daar is volgens mij voorlopig nog geen 3G ondersteuning te bekennen..

[ Voor 6% gewijzigd door Ook op 28-02-2010 19:32 ]

Wees consequent, maar niet altijd

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik dacht dat er een mega topic over de Slingbox zou zijn hier op GOT. Dat valt nog wel mee dus.

Op http://www.1dayfly.nl is vandaag de classic in de aanbieding. Zelf heb ik wel interesse in de Solo of Pro.

• robertpNL
  • Niet online
De Slingbox is een heel leuk apparaat. Je kan via je PC of mobiel tv kijken via je eigen TV aansluiting. Je bedient je mediabox of DVR van afstand ermee.

Trouwens, degene met een Vodafone abonnement hebben even pech: als je met je mobiel verbinding maakt, krijg je geen beeld en geluid. Hier wordt wel aan gewerkt, zegt Slingmedia:

"Thank you for contacting Sling Media Support. We have been in touch with Vodafone NL and have raised a ticket number with them. They have indicated that they will will be running several tests on a separate part of their mobile network (test network) to make sure that this software will not be congesting their mobile network once our software is used by a large number of people. As soon as these tests are finished they will get back to us and inform us about the results. We do sincerely apologize for the delay." (Overgenomen van het iPhone forum)

• robertpNL
  • Niet online
robertpNL schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 09:53:
De Slingbox is een heel leuk apparaat. Je kan via je PC of mobiel tv kijken via je eigen TV aansluiting. Je bedient je mediabox of DVR van afstand ermee.

Trouwens, degene met een Vodafone abonnement hebben even pech: als je met je mobiel verbinding maakt, krijg je geen beeld en geluid. Hier wordt wel aan gewerkt, zegt Slingmedia:

"Thank you for contacting Sling Media Support. We have been in touch with Vodafone NL and have raised a ticket number with them. They have indicated that they will will be running several tests on a separate part of their mobile network (test network) to make sure that this software will not be congesting their mobile network once our software is used by a large number of people. As soon as these tests are finished they will get back to us and inform us about the results. We do sincerely apologize for the delay." (Overgenomen van het iPhone forum)
Inmiddels lijkt dit probleem te zijn opgelost. De Slingplayer Mobile icm Vodafone werkt weer. Andere gebruikers merken nu ook dat het werkt.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Vet ding, maar het is dus geen standalone apparaat maar een soort uitbreiding voor een HTPC? Ik zie verhalen over 2 mbit stream, over een lan is dat natuurlijk geen probleem. Maar is het ook nog kijkbaar als je een paar honderd kbps haalt? (transatlantische verbinding)

En heeft het een zwaar versimpelde webinterface? Of is die te maken met bijvoorbeeld een direct linkje naar de stream voor nmt's?

[ Voor 19% gewijzigd door Marzman op 10-05-2010 21:56 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Marzman schreef op maandag 10 mei 2010 @ 21:53:
Vet ding, maar het is dus geen standalone apparaat maar een soort uitbreiding voor een HTPC? Ik zie verhalen over 2 mbit stream, over een lan is dat natuurlijk geen probleem. Maar is het ook nog kijkbaar als je een paar honderd kbps haalt? (transatlantische verbinding)
Jazeker, ik kijk regelmatig via wifi op de iPhone in een vliegtuig aan de andere kant van de wereld. Paar honderd KB/s, werkt prima :)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dan zou ik het ook wel kunnen gebruiken, maar 220 dollar vind ik wel weer veel, die 1dayfly aanbieding van koninginnedag was dan best interesant.

Het wachten is eigenlijk tot de normale tv-providers over ip gaan. Je hebt dat al wel (Mine/Tele2/Lijbrandt), maar niet als los pakket zoals bij bijvoorbeeld VOIP. Dan zou je dit niet eens meer nodig hebben. Het lijkt mij ideaal, en alle verbinindingen zijn er ondertussen wel snel genoeg voor (al zullen isp's er niet heel blij mee zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Marzman op 10-05-2010 22:48 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Gaitman
  • Laatst online: 16:11

Gaitman

The Real One

robertpNL schreef op maandag 10 mei 2010 @ 21:37:
[...]

Inmiddels lijkt dit probleem te zijn opgelost. De Slingplayer Mobile icm Vodafone werkt weer. Andere gebruikers merken nu ook dat het werkt.
Hoe werkt dat bij jouw? Deze feature is toch zo'n beetje alleen voor de V.S. beschikbaar? En ja ik heb de Windows Mobile (TRIAL) versie wel eens gedownload en gewoon op V.S. gezet dit werkte ook niet :(
Nu heb ik het gisteren weer geprobeerd maar ondanks dat ik mijn Firmware op mijn Touch Pro al een keer vervangen geeft die aan dat mijn trial is verlopen (kijkt dus naar het nummer van de telefoon :( )

Dus ik wil eerst even weten of de Windows Mobile versie wel gaat werken voordat ik het aanschaf (want het geld is mijn het wel waard). Dus mijn vraag hoe heb je het werkend gekregen?

• robertpNL
  • Niet online
Gaitman schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:13:
[...]

Hoe werkt dat bij jouw? Deze feature is toch zo'n beetje alleen voor de V.S. beschikbaar? En ja ik heb de Windows Mobile (TRIAL) versie wel eens gedownload en gewoon op V.S. gezet dit werkte ook niet :(
Nu heb ik het gisteren weer geprobeerd maar ondanks dat ik mijn Firmware op mijn Touch Pro al een keer vervangen geeft die aan dat mijn trial is verlopen (kijkt dus naar het nummer van de telefoon :( )

Dus ik wil eerst even weten of de Windows Mobile versie wel gaat werken voordat ik het aanschaf (want het geld is mijn het wel waard). Dus mijn vraag hoe heb je het werkend gekregen?
Ga met je mobiel naar http://www.slingbox.com. Download de Singplayer for mobile en selecteer UK als land. Volg daarna de instructies. Nederland selecteren werkt inderdaad niet (wat vreemd is want voorheen werkte het wel).

• Gaitman

Gaitman

The Real One

robertpNL schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:29:
[...]

Ga met je mobiel naar http://www.slingbox.com. Download de Singplayer for mobile en selecteer UK als land. Volg daarna de instructies. Nederland selecteren werkt inderdaad niet (wat vreemd is want voorheen werkte het wel).
Kun je dan ook bevestigen dat als je V.S. selecteerd het niet werkt? Want ik moet als ik het nu wil gebruiken een versie aanschaffen en wil niet hebben dat het niet blijkt te werken op U.K.

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Inmiddels toch maar betaald voor de slingplayer en het werkt inderdaard doormiddel van de UK!!! Top!

• robertpNL
  • Niet online
Enkele dagen geleden werkte de Slingbox nog via het Vodafone netwerk. Maar sinds enkele dagen lukt het weer niet om beeld en geluid te krijgen. Ook op andere forums wordt hierover ook weer geklaagd. De support van Vodafone en Slingbox zijn inmiddels op de hoogte.

• Gaitman

Gaitman

The Real One

robertpNL schreef op zondag 16 mei 2010 @ 22:33:
Enkele dagen geleden werkte de Slingbox nog via het Vodafone netwerk. Maar sinds enkele dagen lukt het weer niet om beeld en geluid te krijgen. Ook op andere forums wordt hierover ook weer geklaagd. De support van Vodafone en Slingbox zijn inmiddels op de hoogte.
Hoop dat het de volgende keer wel blijft werken want ik wil na mijn periode van Telfort overstappen na Vodafone.

• The Champ
  • Laatst online: 27-01-2024
(weg gehaald)

[ Voor 96% gewijzigd door The Champ op 11-10-2010 10:54 ]

The "real" Champ will always be The Champ

• The Champ
  • Laatst online: 27-01-2024
Zijn er hier ook mensen die een Slingbox hebben en hem draadloos met het internet hebben verbonden?
Ik las dat je dat met een SlingLink Turbo kon doen, maar die kost €100,- best veel geld om iets draadloos te verbinden.

Is er ook een andere oplossing hiervoor?

The "real" Champ will always be The Champ

• ignitem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-01-2022
Sinds kort heb ik ook een Slingbox pro-HD en aangesloten via de analoge kabel. Nu is het scannen nogal traag en de volgorde van de kanalen niet logisch. Is er een manier om handmatig de analoge frequenties in te geven of de kanaalvolgorde te wijzigen?

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Gebruik zelf ook sinds iets meer dan een jaar een slingbox solo. Prima apparaat, begon alleen de laatste paar maanden steeds vaker last te krijgen van een wegvallende verbinding met de slingbox. Na een hoop zoeken uiteindelijk op onderstaande site uitgekomen, daar las ik dat dit probleem vaak ontstaat door slechte condensatoren. Na het openen van mijn slingbox bleken hier ook 2 condensatoren in te zitten die bol stonden. Van de week de 2 condensatoren vervangen, en sindsdien geen problemen meer gehad, en ben weer een tevreden slingbox gebruiker :)

http://placeshiftingenthu...ion-check-the-capacitors/
Pagina: 1