Toon posts:

Realtek ALC 880 chipset doet raar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Lezer,

Ik heb hier een HP pavilion 5070w met een onboard Realtek ALC 880 chipset voor het geluid; draait XP home SP2 en de laatse drivers zijn geinstalleerd. Het vreemde is dat ik wel mp3 kan luisteren via mediaplayer. Ga ik naar bijvoorbeeld youtube dan hoor ik niks tenzij ik in de soundmanager een geluidseffect kies.

Uiteraard wil ik geen effecten maar gewoon fatsoenlijk geluid. Ik heb alles al geprobeerd en kom er niet uit. Iemand een oplossing / zelfde probleem gehad?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

welke internetbrowser?

nieuwste flash player?

[ Voor 37% gewijzigd door Raven op 29-06-2007 18:01 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Topicstarter
IE 7 en inderdaad de nieuwste flash....

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

geeft firefox (gewoon om te proberen) hetzelfde probleem?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Topicstarter
Ja, hetzelfde probleem!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

pff... andere (oudere/nieuwere) versie geluidskaartdriver proberen?

[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 30-06-2007 18:03 ]

Oscar Wilde

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-02 20:53
Ik denk dat je speakers op de verkeerde uitgang zitten, mediaplayer zendt namelijk over alle uitgangen maar youtube alleen over de frontkanalen (tenzij je een soundeffect selecteert). Dus check even of alles op de groene aansluiting zit, of probeer anders de zwarte of grijze.

Verwijderd

Topicstarter
Tha Ra schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 18:44:
Ik denk dat je speakers op de verkeerde uitgang zitten, mediaplayer zendt namelijk over alle uitgangen maar youtube alleen over de frontkanalen (tenzij je een soundeffect selecteert). Dus check even of alles op de groene aansluiting zit, of probeer anders de zwarte of grijze.
Ongelofelijk, je hebt gelijk! Ontzettend bedankt voor dit antwoord! _/-\o_
Pagina: 1