Ik heb net speakers aangesloten (monitor audio br2). Probleem alleen als ik de versterker bijna op max. volume zet komt er geluid uit de boxen. Wat is het probleem.
Bij voorbaat dank
Bij voorbaat dank
Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2007 16:45 ]
Dat prolbleem heb ik ook bij mijn vintage Pioneer versterker, als ik hem op tape zet hoor ik zacht het signaal van de tuner of mijn pc.KILLorBE schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:48:
Zoals gevraagd: Merk/Type Versterker? Maar ook Interlinks (Standaard, zelf gemaakt.....).
Zet andere bronnen eens uit (Als die aan stonden), Ik heb bij mijn (Vintage Akai) versterker het probleem dat iig één ingang (Waar m'n PC aan hangt) op miraculeuze wijze zachter gaat klinken als ik m'n DVD speler (Pioneer DV-525) aanzet, terwijl de selectie puur mechanisch is (Dus keuzeschakelaar/relais), het enigste wat ik kan bedenken wat bij mij het probleem zou kunnen zijn is dat ik geen geaarde wand contactdozen* heb.
*Kontaktdozen? (Ik word gek van die nieuwe spelling die ieder jaar word ingevoerd, en m'n Nederlands is al niet zo goed....mmm Nederlands met een hoofdletter?)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq