Ik heb hier een PC (met een Abit BE6 moederbord, P3, 256MB RAM) alleen ik heb een probleempje: Het duurt heel lang voordat het windows laad-scherm komt. Na de BIOS duurt het ongever 1 minuutje, en dan komt het laadscherm van Windows pas. Wat kan hier het probleem zijn? Voor de rest is de pc wel snel dus misschien is de hdd niet stuk...
Welke windows versie? (win98, 98se, me, 2000, xp? )
in welke staat is je pc? hoe lang draait je pc al op deze installatie? heb je een herinstallatie al geprobeerd?
in welke staat is je pc? hoe lang draait je pc al op deze installatie? heb je een herinstallatie al geprobeerd?
Wabbawabbawabbawabba
Heeft de pc dit altijd al gedaan?
zijn alle apparaten goed aangesloten?
wat is de bootvolgorde in de bios?
had je een bootmenu?
zijn alle apparaten goed aangesloten?
wat is de bootvolgorde in de bios?
had je een bootmenu?
ik heb net een clean install gedaan aangezien ik deze pc heb gekregen. Boot = C,CDROM, EXT.
Windowsversie XP.
BTW Als ik windows wil installeren, dan blijft hij ook hangen bij Hardwareconfiguratie controleren...... Als ik de schijf op de ATA33 poort zet (dus niet de highpoint ATA66 controller) doet ie het wel
Windowsversie XP.
BTW Als ik windows wil installeren, dan blijft hij ook hangen bij Hardwareconfiguratie controleren...... Als ik de schijf op de ATA33 poort zet (dus niet de highpoint ATA66 controller) doet ie het wel
[ Voor 48% gewijzigd door maarud op 29-06-2007 16:55 ]