De computer heeft de volgende specificaties.
Amd anthlon 64 3000+
512 mb ddr 400 geheugen
128 mb ati 1300
160 gig hdd
Ik zit met het volgende probleem.
De computer reageert zeer traag, zelf tijdens en na het installeren van Windows is de computer niet vooruit te branden. Een schone Windows installatie neemt intotaal zo'n 2 uur in beslag.
Eenmaal geinstalleerd duurt het zo'n 5 minuten voordat de computer is opgestart.
Na het opstarten reageert de computer ontzettend traag.
Dit probleem doet zich nog niet zo heel lang voor.
Het gaat om de pc van mijn broertje en door na te vragen ben ik er achter gekomen dat hij door problemen met zijn pc het afgelopen jaar zo'n 30 keer Windows opnieuw heeft geinstalleerd.
Dit kan naar eigen zeggen natuurlijk nooit goed zijn voor een pc. Elke keer bij het installeren heeft hij de hardeschijf volledig geformateerd.
Ik vroeg mij af of dit een symptoon van een beschadigde hardeschijf was.
Amd anthlon 64 3000+
512 mb ddr 400 geheugen
128 mb ati 1300
160 gig hdd
Ik zit met het volgende probleem.
De computer reageert zeer traag, zelf tijdens en na het installeren van Windows is de computer niet vooruit te branden. Een schone Windows installatie neemt intotaal zo'n 2 uur in beslag.
Eenmaal geinstalleerd duurt het zo'n 5 minuten voordat de computer is opgestart.
Na het opstarten reageert de computer ontzettend traag.
Dit probleem doet zich nog niet zo heel lang voor.
Het gaat om de pc van mijn broertje en door na te vragen ben ik er achter gekomen dat hij door problemen met zijn pc het afgelopen jaar zo'n 30 keer Windows opnieuw heeft geinstalleerd.
Dit kan naar eigen zeggen natuurlijk nooit goed zijn voor een pc. Elke keer bij het installeren heeft hij de hardeschijf volledig geformateerd.
Ik vroeg mij af of dit een symptoon van een beschadigde hardeschijf was.