Logitech MX518 stopt bij bepaalde maps MOHAA

Pagina: 1
Acties:

• StanPC
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-11 21:47
Beste tweakers,

Mijn muis stopt in sommige maps van mohaa er op eens mee, klikken kan nog wel maar ik kan mijn muis dan helemaal niet meer bewegen. Als ik op ESC druk werkt mijn muis echter wel weer, als ik dan weer uit dat menu ga werkt mijn muis niet meer. Bij alle andere spellen/dingen werkt mijn muis wel :?

Ik heb werkelijk geen idee hoe ik dit kan oplossen :o
Als mijn muis niet meer werkt komt de MOHAA console echter wel vol te staan met dit: MAX_PACKET_USERCMDS

Afbeeldingslocatie: http://img133.imageshack.us/img133/5605/shot0007cu5.th.jpg

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb verder al MOHAA opnieuw geïnstalleerd en de SetPoint drivers opnieuw geïnstalleerd, ook heb ik de poort voor de muis een aantal keer verwisseld: PS/2 of USB

[ Voor 4% gewijzigd door StanPC op 29-06-2007 15:32 ]

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Reageer nuttig, of reageer niet :{

[ Voor 79% gewijzigd door Crash op 29-06-2007 17:07 ]

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Ik verplaats je topic even naar SPV aangezien dit een probleem is :)

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Dinictus208 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:54:
[mbr]Reageer nuttig, of reageer niet :{[/]
Dat doe je dan maar fijn in de HK :z

Anyway, google is yer friend:

I have a good connection with low ping but my gameplay is not smooth sometimes with 'Connection Interrupted' problems and also messages that say MAX_PACKET_USERCMDS, what can I do to fix this?

Try setting the value of the cl_maxpackets cvar to 100 or 125. For example, enter this into your console (without the quotes): "/cl_maxpackets 100". If you continue to have problems, try also setting "/com_maxfps 75".

Ik zou ook eens zoeken naar een relatie met punkbuster. Ook hier zie ik veel hit op bij het intikken van de max-packet error.

Mijn idee is dat het probleem zich wel uit via je muis maar in iets anders zit. lijkt me evident.

Cheers.

[ Voor 13% gewijzigd door Crash op 01-07-2007 13:10 ]

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• StanPC
Ja dat is ook zo.
Maar MOHAA heeft geen punkbuster :P

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heb je ook last van haperingen met je muis in Windows? Ik had eenzelfde muis, die vaak bleef hangen, klikken kon nog wel. Maar ik had daar zowel in games als in Windows last van.

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 12:05

Cio

Setpoint al eens helemaal verwijderd? Aangezien je muis ook perfect moet werken zonder extra meuk.

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

• StanPC
Ik heb het probleem al gevonden. Ik had mijn fps op max 999 staan maar bij hoge fps kan de muis stil blijven staan, snap niet waarom, maar het is zo. Heb hem nu op 300 staan en heb nog geen last gehad.

Toch bedankt!
Pagina: 1