Toon posts:

Ervaringen met geforce MX?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit er over te denken een MX kaartje op te pikken. Uit benchmarks zie je vaak dat ie ongeveer even snel is als de 256. Hoe zien de praktijk ervaringen? Toch beter een geforce 256 nemen?

Een GTS is geen mogelijkheid..bankrekening zal die afschrijving niet wel bevallen :)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:01
De kaart is nog niet verkrijgbaar. Moet je denk ik nog een weekje wachten voor de eersten hier zo'n kaartje hebben.

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

De mx is wat uitgebreider, het is natuurlijk een geforce 2 en hij is makkelijk op te klokken. De geforce256 wordt nu wel snel goedkoper en is ook een goede kaart en kan bij een lagere prijs aantrekkelijk zijn.

u can fool all people some time and fool some people alltime

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik denk er zelf ook om zo'n een te kopen om mijn brakke V3-2000 PCI (175 Mhz)te vervangen heb soms met Q3 en Sof nog geen 10 FPS :( :(

Vind heel raar heb een celly 500@608Mhz
128Mb ram
moet toch goed draaien dacht ik zo maar ja denk zelf dat het aan PCI ligt.

Eppie

Verwijderd

eppie als je die mx hebt gekocht wil ik die v3 2k wel hebben voor een leuk bedragje

ligt niet aan pci trouwens v3/4/5 gebruikt agp niet

Verwijderd

De Voodoo 4 en 5 gebruiken wel de AGP bus en de 3 ook, alleen de Voodoo 3 maakt geen gebruik van AGP texturing. Zie www.hardocp.com voor reviews tussen de AGP en de PCI versie van de voodoo 3.

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Zal dan wel niet aan PCI liggen maar 10 Fps is toch VET slecht?

Laatst poste ook iemand met een celly 500 128 Mb ram en een v3 Pci en had ok zo'n K*T Fps. Dus waar ligt het dan aan? Oja WickedGL helpt ok nix.

Eppie

Verwijderd

Ik heb een voodoo 3 2000 @160 tja hoger gaat ie niet :(

maar ik haal in de Expendable timedemo in
1280 x 1024 x 16 gemiddeld 37 fps...

oja is wel een AGP versie...
Pagina: 1