Nvidia Go 8600M GS 256MB drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SOEPSTENGEL13
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-12-2025
Hallo,

Ik heb al enkele uren op het internet gezocht en zitten te proberen om drivers te vinden voor de 8600M GS. Ik heb ook al op http://www.laptopvideo2go.com gekeken, maar ze werken allemaal niet. Als ik denk de goede te hebben zegt ie dat de hardware niet compitabel is met deze driver. Ook zie ik op de Nvidia site geen eens Go 8 serie staan... Ik heb al veel gezocht op Google en Tweakers, maar enige uitkomst verwees naar laptopvideo2go...

Heeft iemand al een driver voor deze videokaart? Of kan iemand mij verder helpen?

Verwijderd

je moet de inf nog wel aanpassen he van die laptopvideo2go drivers

• SOEPSTENGEL13
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-12-2025
Hmm, en hoe moet dat dan? Ik maak zelf geen drivers, dus heb er geen versrand van.

Verwijderd

Ja, dat zou ik ook graag willen weten voor mijn 8400M GT... ze zitten in mijn Sony FZ11S VAIO, maar zowel bij nVidia als Sony is geen driver te vinden.

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-07 07:17

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Voor laptops verwijst in dit geval Nvidia altijd naar de fabrikant van de laptop. Zij zijn diegene die de driver leveren. Dat is ook wat die controle doet, tijdens de installatie. Typisch zijn de drivers die de fabrikant levert hopeloos verouderd (alhoewel in het geval van een 8600M dit wel meevalt natuurlijk). Echter is het ook mogelijk een standaard driver van Nvidia aan te passen zodat je langs de controle komt en je toch een up-to-date driver hebt. Als je laptopvideo2go site eens goed doorleest, vindt je dit verhaal ook terug en weet je ook hoe je het een en ander voor elkaar krijgt.

Succes!

[ Voor 5% gewijzigd door Dukey op 02-07-2007 10:17 ]

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

SOEPSTENGEL13 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:09:
Hmm, en hoe moet dat dan? Ik maak zelf geen drivers, dus heb er geen versrand van.
Je download dus eerst die driver van laptopvideo2go.com, ook staat er daar een .inf file!
Je extract die driver in 'n mapje (bijvoorbeeld 165.01) en de .inf file die je hebt gedownload van
laptopvideo2go.com copy-paste je in dat mapje. Je krijgt dan de melding of de .inf file moeten worden overschreven, je drukt op ja en dat is goed. Daarna klik je op setup.exe en ze moeten installen!

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

Pagina: 1