Toon posts:

Raar probleem Dual screen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

sinds vanochtend echt een heel raar probleem met m'n monitoren.
Tot gisteravond werkte dit nog prima:

- NVIDIA GeForce 8800 GTS
- 1 monitor 22" breedbeeld Acer als primaire monitor
- 1 monitor 19" Benq als secundaire monitor

Vanochtend de pc opgestart, en alleen de secundaire monitor deed het (kon dus niet inloggen omdat het inlogscherm op de primaire monitor stond)

Het probleem:
wanneer ik alleen de Benq aansluit op de geforce start hij normaal op, geen probleem.
wanneer ik alleen de acer aansluit op de geforce geeft hij geen signaal op de monitor.

Maar, wanneer ik de pc opstart met de benq, en wanneer alles goed werkt de kabel van de benq in de acer doe werkt deze wel!

wanneer ik probeer gewoon weer beide monitoren aan te sluiten doet alleen de benq monitor het, ongeacht in welke aansluiting op de gforce ik beide monitoren doe.

Ik hoop dat jullie een beetje een idee hebben wat hier aan de hand is? kunnen jullie mij hierbij helpen?

Groet,
Thomas

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06 15:59
zoals je zelf al aangeeft dat hij het wel doet met de kabel van de benq dus is de kabel van de acer waarschijnlijk kapot of zit er niet goed in

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Verwijderd

Topicstarter
the squaler1 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:53:
zoals je zelf al aangeeft dat hij het wel doet met de kabel van de benq dus is de kabel van de acer waarschijnlijk kapot of zit er niet goed in
ik had het al geprobeerd met een nieuwe kabel, probleem blijft...

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
mogelijk laat de acer zich dan niet meer herkennen dus dan zal het garantie worden.

Verwijderd

Topicstarter
DECOY88 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 21:23:
mogelijk laat de acer zich dan niet meer herkennen dus dan zal het garantie worden.
scherm is terug naar de winkel, bedankt voor de tip!