Toon posts:

Packard Bell

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar drivers voor mijn buurman zijn computer. Ik zoek drivers voor een geluidskaart die volgens de bij geleverde systeem configuratie "PCI 192 Voices Dolby Digital" genoemd worden, op http://www.packardbell-europe.com kan ik deze niet vinden. Wie weet welke drivers ik moet hebben voor deze geluidskaart.

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

PC openschroeven en kijken wat voor typenummers er op de hoofdchip van de geluidskaart staan. Mocht de chip geïntegreerd zitten (ook goed mogelijk met 'n PB) even de printbanen die van de geluidsconnectors terugtracen, moet je ook op een bepaalde chip uitkomen.
Zodra je dat type weet is het zoeken van drivers vaak 'n eenvoudige taak :).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Okay, t'is een beetje ingewikkeld maar geloof me het werkt.

Packard Bell levert bij haar PC zogenaamde rescue disk, althand tot voorheen, tegenwoordig staan deze bestanden gewoon op de harde schijf.

Wat je moet doen is het volgende:
Maak een CDR met daarop de hele Windows directory afkomstig van de rescue disk zoals ie geinstalleerd staat op de harde schijf.

Formatteer de hele schijf, installeer windows 98, installeer alle hardware met de drivers die je op de CDR heb staan, je moet dan met name zijn in de Directory INF, System en System 32 en geloof me het werkt !!

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Topicstarter
Majestic en Tony bedankt voor jullie hulp.
De Bell van mijn buurman draait als een zonnetje, hij zal tevens niet meer zo DOM zijn om alle E-mail te openen zonder een virus scan.;)