Toon posts:

Realtek ALC 880 chipset

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Lezer,

Ik heb hier een HP pavilion 5070w met een onboard Realtek ALC 880 chipset voor het geluid. Het vreemde is dat ik wel mp3 kan luisteren via mediaplayer. Ga ik naar bijvoorbleed youtube dan hoor ik niks tenzij ik in de soundmanager een geluidseffect kies.

Uiteraard wil ik geen effecten maar gewoon fatsoenlijk geluid. Ik heb alles al geprobeerd en kom er niet uit. Iemand een oplossing / zelfde probleem gehad?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als je geluid onder bepaalde omstandigheden af kunt spelen werkt je hardware prima. Je probleem zit dus overduidelijk in software. En aangezien je met geen woord rept over welk OS je draait, welke driverversie je draait, welke browser je gebruikt om YouTube te kijken en zelke media plugins daarop geinstalleerd zijn en wat er gebeurt als je andere gebruikt, kunnen we hier weinig mee.

Daar komt bij dat Overige Hardware geen dumpbak is. Hardwarematige vragen over geluid horen vreemd genoeg in Audio & HiFi, maar software blijft iets voor een van de softwarefora. Aangezien je niets meldt over je gebruikte software kan ik ook niet specifiek melden welk subforum je moet hebben...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.