Gisteren een dedicated server met Plesk geinstalleerd. Nu krijg ik alleen de mailfuncties niet aan de praat (gaat om website die wordt verhuisd). Als ik in de php-functie mail() een -fnoreply@domein.com meegeef doet hij niets (maar geeft ook geen error, mail komt alleen niet aan). Laat ik dat weg dan komt de mail wel binnen. Conclusie: ik kan geen envelope-from meegeven.
Ik kom er niet helemaal uit waar dit aan ligt, bijkomend probleem is dat ik neit echt bekend ben met CentOS
Ik weet ook niet of er sendmail of qmail wordt gebruikt (hoe kan ik dit controleren?), maar dat zal wel door Plesk zijn bepaald. Heb bij support van Plesk ook al gekeken en op Google gezocht. Wat ik wel kon vinden is dat ik die user (in mijn geval noreply als ik het goed begrijp) moet instellen in /etc/mail/trusted-users Dat heb ik dan ook gedaan, maar ik kom er vervolgens niet achter hoe ik de configuratie van sendmail vervolgens moet compilen.
Kan iemand mij hier mss een tip geven? Mss niet echt een php-dingetje, maar dan moet een moderator het maar even naar het juiste forum moven
Ik kom er niet helemaal uit waar dit aan ligt, bijkomend probleem is dat ik neit echt bekend ben met CentOS
Kan iemand mij hier mss een tip geven? Mss niet echt een php-dingetje, maar dan moet een moderator het maar even naar het juiste forum moven