Online CD keys kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 472 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-11 11:42
Hallo allemaal,

Laatst hoorde ik van een vriend dat het mogelijk is om online legale cd-keys te kopen. Dit wil ik graag doen voor battlefield 2 (eventueel voor andere spellen als er een site is met codes voor meerdere spellen), omdat ik het spel zelf heb(alleen op de pc), maar niet online kan en dit toch graag zou willen zonder eerst heel het spel zelf te hoeven aanschaffen.

Weet iemand of dit mogelijk is, en zo ja, waar?

Hartelijk dank!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:44

scorpie

Supra Addict

Ik weet dat je in de USA spellen online kunt kopen, dat kun je dan altijd via een soort Steam (Valve) downloaden als je bent ingelogd uiteraard. Maar ik begrijp niet helemaal wat je probleem is? Je kunt ook online je spel kopen? En dat is niet significant moeilijker dan alleen een cd-key kopen :?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

Waarschijnlijk denkt ie dat het dan goedkoper is. Maar het is gewoon een pakket. Spel + code.

• Boagriuz
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:11:
Waarschijnlijk denkt ie dat het dan goedkoper is. Maar het is gewoon een pakket. Spel + code.
Nee ik hoorde dat je alleen de key kon kopen voor max zo'n 10 eu. Als dit niet zo is kan k gewoon naar de winkel vandaag om het spel zelf te kopen natuurlijk ;)

Verwijderd

Boagriuz schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:13:
[...]

Nee ik hoorde dat je alleen de key kon kopen voor max zo'n 10 eu. Als dit niet zo is kan k gewoon naar de winkel vandaag om het spel zelf te kopen natuurlijk ;)
:o waarom zou je dan nog in de winkel € 50,- voor een spel betalen als je hem van internet kan downloaden en voor € 10,- een code kan kopen >:)

• Boagriuz
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:15:
[...]

:o waarom zou je dan nog in de winkel € 50,- voor een spel betalen als je hem van internet kan downloaden en voor € 10,- een code kan kopen >:)
Zoiets had ik dus ook al :P

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02:46
Ik kan me voorstellen dat een losse CD-key goedkoper zou zijn dan een compleet spel, en het kan je ook nog eens heel snel en gemakkelijk via de mail toegestuurd worden.

Er was ooit eens zo'n website waar je losse CD-keys kon kopen, dat was volgens mij www.gamekeystore.com, maar die is na wat problemen gestopt.

Ik heb ook laatst nog naar zoiets gezocht, maar kon het toen niet vinden.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:04
Ik vraag me af of zoiets legaal is, maar probeer Ebay, daar hebben ze vaak wel 'tweedehands' keys.

• Boagriuz
leonpwner1 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:18:
Ik vraag me af of zoiets legaal is, maar probeer Ebay, daar hebben ze vaak wel 'tweedehands' keys.
Weet ook niet of zoiets legaal is idd, maar heb toch liever een 'eigen' key dan een tweedehands, weet nooit wat voor problemen dat oplevert. :)

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-11 14:11
Bedoel je misschien EA Link?
Daarmee heb ik de boosterpack Nothern Light / Strike / Fight (ofzo) gedownload.
Ik moest alleen in de winkel een leeg hoesje kopen met een "CD key" . Met die key kon ik het spel downloaden.
Rare constructie eigenlijk. nu ik er over na denk.

There is no place like 127.0.0.1

• Boagriuz
TheMe schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:21:
Bedoel je misschien EA Link?
Daarmee heb ik de boosterpack Nothern Light / Strike / Fight (ofzo) gedownload.
Ik moest alleen in de winkel een leeg hoesje kopen met een "CD key" . Met die key kon ik het spel downloaden.
Rare constructie eigenlijk. nu ik er over na denk.
Hahaha dat zit inderdaad wel raar in elkaar, maar ik doel toch meer op de key van BF 2 zelf, het originele spel, geen boosterpacks/uitbreidingen. Op ebay vind ik hier en daar wel wat, maar of dat betrouwbaar is vraag ik me af. Heb op internet gezocht en vind originele BF2 voor zo'n 30 eu en BF2 met SF voor 40. (dit is het hele spel, niet alleen code)

Verwijderd

als je je eigen code wilt zou ik zoiezo naar de winkel gaan...
dan weet je zeker dat het goed is...

• Tead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-11 02:05

Tead

nnb

Op ebay staan voor verschillende spelen alleen de keys te koop. Ik heb hier vandaan de complete Guild Wars collectie gekocht. 80% goedkoper dan hier in de winkel en je krijgt alleen geen doosje, boekje en andere rotzooi. Alleen de key.

Eerste keer kneep ik hem wel omdat Guild Wars alleen een spel dat met code te spelen is. Codes kreeg ik netjes via Email binnen na betaling en deze werken perfect. Als je op ebay gaat kopen kijk dan vooral naar de feedback die de verkopers krijgen. Bij een positieve feedback score van 99.8% durfde ik de gok wel te wagen :)

• Boagriuz
Tead schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:28:
Op ebay staan voor verschillende spelen alleen de keys te koop. Ik heb hier vandaan de complete Guild Wars collectie gekocht. 80% goedkoper dan hier in de winkel en je krijgt alleen geen doosje, boekje en andere rotzooi. Alleen de key.

Eerste keer kneep ik hem wel omdat Guild Wars alleen een spel dat met code te spelen is. Codes kreeg ik netjes via Email binnen na betaling en deze werken perfect. Als je op ebay gaat kopen kijk dan vooral naar de feedback die de verkopers krijgen. Bij een positieve feedback score van 99.8% durfde ik de gok wel te wagen :)
Ja hier zit wel wat in, ik twijfel er wel over, er is positieve feedback en de key is daar maar 17 euro ongeveer. scheelt toch veel in vergelijking tot de 35 euro incl dvd.

• Boagriuz
Bedankt allemaal voor de reacties. Heb een website gevonden (degene die een vriend van mij aanraadde) en zal hier de key kopen. Ziet er aardig uit en heeft aardig wat positieve feedback gehad.

Weet niet zeker of ik de link mag plaatsen, zo niet moet een modje hem maar editten/removen.

Knip

Iedereen bedankt voor de reacties, ik zal nog even posten of deze site werkelijk wat oplevert.

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 01-07-2007 21:06 ]

• Boagriuz
Heb hier de cd key voor battlefield 2 gekocht, betaald met creditcard en kreeg netjes de volgende dag de key als jpeg afbeelding en instructies per email toegezonden. De key is legaal en werkt prima.

Groeten Boagriuz

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Misschien wordt ik overruled door de SP-mods, maar die ruzie durf ik wel aan :+ Toch maar weggehaald, omdat ze zelf al zeggen dat je er helemaal geen licentie mee koopt:
By purchasing , I hereby agree that I own and posess the game I purchase, and am not in any way obtaining the game illegally.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Boagriuz
F_J_K schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:06:
Misschien wordt ik overruled door de SP-mods, maar die ruzie durf ik wel aan :+ Toch maar weggehaald, omdat ze zelf al zeggen dat je er helemaal geen licentie mee koopt:
[...]
Mja, ik own dus niks, cd was van een vriend maar wilde niet zelfde key gebruiken.. Maar alles werkt nu goed, daar ging het mij om :)
Pagina: 1