Ik ben opzoek naar software welke meerdere xvids naar DVD kan omzetten met eventueel een menu. Normaal gesproken gebruik ik altijd AVI2DVD een erg goed programma, je kan er veel mee en heel eenvoudig een film omzetten met ondertiteling naar DVD. Het belangrijkste vind ik dat deze software gebruikt kan maken van CCE wat zorgt voor goede kwaliteit films.
Ik wil nu meerdere xvids omzetten naar DVD en dacht dat AVI2DVD dat wel kon, maar deze kan maar 1 bestand per DVD omzetten. Erg jammer. Ik ben toen opzoek gegaan naar een programma wat meedere xvids om kan zetten naar 1 DVD. Ik kwam uit bij ConvertXtoDVD, een heel simpel programma die precies doet wat ik wil. Maar het nadeel ervan is dat er geen gebruik gemaakt van encoding (eventueel met CCE), maar van transcoding en met 3 films op 1 DVD wordt de kwaliteit er niet beter op.
Kortom ik zoek een programma:
- meerdere xvids naar DVD
- eventueel met menu
- CCE encoding (geen trancoding)
Ik wil nu meerdere xvids omzetten naar DVD en dacht dat AVI2DVD dat wel kon, maar deze kan maar 1 bestand per DVD omzetten. Erg jammer. Ik ben toen opzoek gegaan naar een programma wat meedere xvids om kan zetten naar 1 DVD. Ik kwam uit bij ConvertXtoDVD, een heel simpel programma die precies doet wat ik wil. Maar het nadeel ervan is dat er geen gebruik gemaakt van encoding (eventueel met CCE), maar van transcoding en met 3 films op 1 DVD wordt de kwaliteit er niet beter op.
Kortom ik zoek een programma:
- meerdere xvids naar DVD
- eventueel met menu
- CCE encoding (geen trancoding)