Meedere xvids naar DVD encoden met CCE

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 11:00
Ik ben opzoek naar software welke meerdere xvids naar DVD kan omzetten met eventueel een menu. Normaal gesproken gebruik ik altijd AVI2DVD een erg goed programma, je kan er veel mee en heel eenvoudig een film omzetten met ondertiteling naar DVD. Het belangrijkste vind ik dat deze software gebruikt kan maken van CCE wat zorgt voor goede kwaliteit films.

Ik wil nu meerdere xvids omzetten naar DVD en dacht dat AVI2DVD dat wel kon, maar deze kan maar 1 bestand per DVD omzetten. Erg jammer. Ik ben toen opzoek gegaan naar een programma wat meedere xvids om kan zetten naar 1 DVD. Ik kwam uit bij ConvertXtoDVD, een heel simpel programma die precies doet wat ik wil. Maar het nadeel ervan is dat er geen gebruik gemaakt van encoding (eventueel met CCE), maar van transcoding en met 3 films op 1 DVD wordt de kwaliteit er niet beter op.

Kortom ik zoek een programma:

- meerdere xvids naar DVD
- eventueel met menu
- CCE encoding (geen trancoding)

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-07 17:52

Caveman

whahoehaha

Hmmm, ConvertXtodvd maakt echt wel gebruik van encoding, transcoding is alleen mogelijk van mpeg naar mpeg. Alleen de encoder die convertxtodvd gebruikt is niet zo denderend, zoals over het algemeen van oneclick programma's.

Diko,The Filmachine of dvdflick zou je eens kunnen proberen, bij sommige kun jezelf de encoder instellen. Maar als je voor kwaliteit wilt gaan (wat volgens mij wel uit je post blijkt) zul je het handmatig moeten doen.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 11:00
Caveman schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:47:
Hmmm, ConvertXtodvd maakt echt wel gebruik van encoding, transcoding is alleen mogelijk van mpeg naar mpeg. Alleen de encoder die convertxtodvd gebruikt is niet zo denderend, zoals over het algemeen van oneclick programma's.

Diko,The Filmachine of dvdflick zou je eens kunnen proberen, bij sommige kun jezelf de encoder instellen. Maar als je voor kwaliteit wilt gaan (wat volgens mij wel uit je post blijkt) zul je het handmatig moeten doen.
Ik ga eens naar deze programma's kijken. Een rip met CCE is voor mij al goed genoeg. Om alles met de hand te gaan doen is te veel werk vind ik. Met CCE staat de pc ook al meer dan een nacht te stampen...