Virtua Tennis 3, Spel is in Slow-motion

Pagina: 1
Acties:
  • 396 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• De-Hamster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-04 12:57
Heey,

Ik heb vanmiddag Virtua Tennis 3 gekocht. Alles loopt soepel maar zodra ik een potje wil spelen is alles in slow-motion. Ik denk dat het komt doordat ik een Nvidia Geforce 5200 FX en op de doos staat minimaal 5900 FX maar ik lette er niet op omdat ik er niet vanuit ging dat een tennisgame zo'n goede videokaart nodig had. Aangezien het niet zoveel scheelt dacht ik dat ik misschien een of andere download kan downloaden en toch spelen. Had ik ook met The Elder Scrolls Oblivion en daar kon ik ff iets downloaden en toen deed die het.

Of kan ik ergens wat instellingen veranderen. De pech is, ik heb geen tijd morgen om hem om te ruilen.

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ga naar Start - programma's - SEGA - VT3 - configuration en dan naar video settings. Daar kun je de resolutie etc. wijzigen. Maar de 5200 is wel een heel mager beestje. Misschien dat het je lukt op de allerlaagste instellingen. Je zou eventueel ook nog de nieuwste drivers kunnen downloaden, maar ik ben bang dat je videokaart niet goed genoeg is. (was mijn vorige kaart)

• CaPtAiNCaRnAgE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06 20:37

CaPtAiNCaRnAgE

conventies boven 3-laags Popla

jij speelt TES4 met een FX5200....LOL

i7 2600k | Z68A-GD65-G3 | 4 * 4 GB PC12800CL9 | MSI N470GTX Twin Frozr II | 2x Dell US 2007WFP

• De-Hamster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-04 12:57
CaPtAiNCaRnAgE schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 21:42:
jij speelt TES4 met een FX5200....LOL
Jep, moest een of ander programma downloaden, volgens mij Oldblivion en toen deed die het.
Deruxian schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 21:36:
Ga naar Start - programma's - SEGA - VT3 - configuration en dan naar video settings. Daar kun je de resolutie etc. wijzigen. Maar de 5200 is wel een heel mager beestje. Misschien dat het je lukt op de allerlaagste instellingen. Je zou eventueel ook nog de nieuwste drivers kunnen downloaden, maar ik ben bang dat je videokaart niet goed genoeg is. (was mijn vorige kaart)
Thanx voor je reactie, alleen settings staan zowat al op het laagst en resulolutie kan ik niet lager dan 640 x 480 zetten en daar staat die al op. Drivers... uhh jah ik snap niks van die hele Nvidia Site, moet je 3 verschillende rijen klikken, wat moet ik dan klikken?