Favorieten weg maar map er wel?

Pagina: 1
Acties:

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-07 12:30
Ik ben van de een op de andere dag mijn map favorieten kwijt.
Let wel ...niet zomaar , als ik favorieten open geeft hij me de schijven (dir) :?
Favorieten ooit gebackupped maar s niet te importeren.
Niet in Maxthon en niet in IE
Als ik in de betreffende directory kijk is de map weg...map aanmaken of herplaatsen gaat niet want map bestaat al.. :X ...nergens te zien.
Ook niet als ik verborgen files uitvink oid.
Heb me gered door in maxthon andere plaats aan te wijzen en daar opnieuw favorieten op te bouwen maar zelfs als ik register aanpas met plaats van die andere aangemaakte favoriten map blijft hij schijven laten zien in IE

tevens crashed pc als ik perfect disk laat scannen voor fragmentatie .
Weet niet of dat er wat mee te maken heeft maar kwam gelijk met dit probleem.
Ok ik kan XP er opnieuw opknappen maar de rest loopt goed en snel.
Wel opnieuw als 2e optie herstel gedaan ...njente.

Iemand een idee?

Systeem specs zie mijn profiel

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

scorpio schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 07:25:
Ik ben van de een op de andere dag mijn map favorieten kwijt.
tevens crashed pc als ik perfect disk laat scannen voor fragmentatie .

Systeem specs zie mijn profiel
Niet iedereen heeft "profiel" aan staan dus is vermelding in je post noodzakelijk. (Daarnaast, als je over een tijdje een ander systeem hebt slaat deze post sowieso nergens meer op)

Het lijkt me als eerste maar eens je hardware te testen. :)

ARME AOW’er

• scorpio
Kan je verzekeren dat hardware er niets mee te maken heeft.
Puur software matig probleem, zo ver ben ik al >:)

Als ik favorieten open geeft ie verkenner achtig dus mist map favorieten op aangewezen plek.
Als ik op die plek kijk C:\Documents and Settings\usernaam dan is die map inderdaad pleite..
wil ik er 1 maken zegt ie map bestaat al.
Daarom kom ik er niet meer uit want hij is ook niet op de "normale "manier verborgen en dus weer zichtbaar te maken.

Vandaar hier mijn vraag of iemand weet hoe wel zichtbaar te maken /terug te krijgen. :?

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ga eens met een dos-prompt, of zelfs met een rescue CD naar die locatie waar je de map niet kan aanmaken. Zie je hem dan toevallig wel staan?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• scorpio
nope..

gebeurden meer rare dingen en kon ook geen hyjackthis opstarten , heb c: geformateerd en XP er opnieuw opgezet.
Is ook wel eens goed...lekker schoon en nu eens beter nagedacht over wat wel/niet erop. :+
K houdt hem nu mooi zo 8)

Thx voor jullie meedenken _/-\o_