Mijn WLM v8.1.0178.00 kan mijn display name maar niet onthouden. Elke keer als ik aanmeld zie ik mijn standaard e-mail adres hier staan. Ik heb al msn 7.0 terug gezet maar ook hier is dit het geval. Voor de installatie van msn 7.0 heb ik het registry afgezocht op msn en alles verwijdert, dit ook voor de files en directory's. Het wil maar niet mijn naam onthouden, wat ik ook invul. Wordt dit ergens gereset? ligt dus niet aan de versie. Het begint me nu aardig te irriteren, ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Verwijderd
Beste Doak,
Het probleem dat u hebt is presies het probleem dat ik momenteel heb. Nu vroeg ik me af of het probleem bij u al opgelost is. Mocht dat zo zijn, zou u gewoon hier kunnen posten hoe u dat opgelost heeft. Zelf heb ik al veel geprobeerd, maar heeft tot nu toe niet mogen baten. Ik hoop dat u mij hierbij verder kan helpen. Ik zou u hiervoor zeer erkentelijk zijn!
Met Vriendelijk Groet,
Jurgen
Het probleem dat u hebt is presies het probleem dat ik momenteel heb. Nu vroeg ik me af of het probleem bij u al opgelost is. Mocht dat zo zijn, zou u gewoon hier kunnen posten hoe u dat opgelost heeft. Zelf heb ik al veel geprobeerd, maar heeft tot nu toe niet mogen baten. Ik hoop dat u mij hierbij verder kan helpen. Ik zou u hiervoor zeer erkentelijk zijn!
Met Vriendelijk Groet,
Jurgen
[ Voor 6% gewijzigd door pasta op 11-07-2007 13:23 ]
Windows Tweaker,
Ik heb je email-adres verwijderd zodat je geen spam krijgt, daarbij hebben andere users er ook nog wat aan als het antwoord gewoon in het topic staat.
Ik heb je email-adres verwijderd zodat je geen spam krijgt, daarbij hebben andere users er ook nog wat aan als het antwoord gewoon in het topic staat.
offtopic:
Groeten zijn op GoT zijn niet nodig, wij Tweakers doen elkaar continue de groeten.
Groeten zijn op GoT zijn niet nodig, wij Tweakers doen elkaar continue de groeten.
Signature