Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Cover vervangen van N95

Pagina: 1
Acties:
  • 1.139 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een N95 gekregen in de kleur Sand, maar vind Deep Plum veel mooier.

Nu heb ik op telecomtelecom.nl gezien dat je de gehele cover (Body Cover + Accu deksel + SD Card Door) kan aanschaffen om te verwisselen. Ik wil graag weten of je dan nog hulpmiddelen nodig hebt om de huidige cover te verwijderen en de nieuwe te plaatsen (bijv. de cover opener en evt. gereedschap, en zo ja welke precies?).

Kan iemand ook in stappen beschrijven hoe het vervangen van de cover in zijn werk gaat, het liefst met foto's ter illustratie? En waar moet je op letten en waar moet je juist mee beginnen?

Kan je zelf makkelijk de cover vervangen, of is het beter om daarvoor naar een winkel te gaan, bijv. een Nokia Service Center? En wie kan er in de buurt van Den Haag of Rotterdam een NSC of andere winkel adviseren die alle onderdelen van de cover verkopen en deze ook op mijn toestel kunnen zetten?

Alle tips zijn welkom! Alvast bedankt voor je reactie!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Net zoals bij je ander topic geldt hierbij hetzelfde:
Hoi Gadget Queen,

Ik zou je willen vragen om de jouw vraag opnieuw in het algemene Nokia N95 topic te stellen. Zo blijft mooi alles centraal en duidelijk in 1 topic.

Nokia N95 Deel 5

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.