Naar aanleiding van onderstaande link open ik een topic:Dit riekt naar een handelaar gezien de link naar de productspecificaties?
Klopt, de link naar de specificaties gaat naar een webwinkel met de zelfde naam als deze gebruiker.
Klopt, en op die webwinkel staat precies dezelfde aanbieding
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Dat is meer voor individuele advertenties, voor iets als een hele handelaar kun je prima PW gebruikenniels88 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:48:
Daarom heb ik ook een bericht gepost, en daarom is er ook een meldpunt [afbeelding]
De gebruiker heeft idd 2x zo'n advertentie geplaatst en beide zijn al verwijderd
.
Aangezien ie de 2e advertentie zo snel had geplaatst na het verwijderen van de 1e ga ik er even vanuit dat ie het mailtje nog niet gelezen had en heeft ie van mij iig nog geen waarschuwing gehad over een eventuele consequenties.
Plaatst ie de advertentie nog een keer, dan zal ie een mailtje ontvangen met een waarschuwing.
Aangezien ie de 2e advertentie zo snel had geplaatst na het verwijderen van de 1e ga ik er even vanuit dat ie het mailtje nog niet gelezen had en heeft ie van mij iig nog geen waarschuwing gehad over een eventuele consequenties.
Plaatst ie de advertentie nog een keer, dan zal ie een mailtje ontvangen met een waarschuwing.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Pagina: 1