Dell heeft deze week de Inspiron 530 (Intel) en 531 (AMD) toegevoegd in hun aanbod. Er is nu een erg leuke aanbieding. Om aan te geven waar ik een PC voor zoek:
Geen games, alleen Photoshop,Lightroom,Dreamweaver, etcetera en het o-zo CPU-zuinige iTunes op de achtergrond
Via een omweg kan je voor €448.17 incl verzenden het volgende systeem krijgen:
(Onderaan deze post leg ik uit hoe)
Dell Inspiron 531
- AMD® Live-technologie - Athlon™ 64 X2 Dual Core Processor 5000+
- Vista Home Premium
- 2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024]
- 256 MB ATI® Radeon® X1300 PCI Express grafische kaart
- 320 GB seriële ATA harde schijf (7.200 rpm) met 16 MB DataBurst™-geheugen
Voor de rest DVD brander, multimedia card reader, etc er ook bij.
Dit is voor zo'n systeem in mijn ogen echt een goede prijs. Bij cool-prices e.d. lukt het me niet om dit in elkaar te klussen voor dat bedrag
Aangezien ik normaal altijd te snel impulsaankopen, hoop ik dat iemand een mooi argument heeft om het niet te doen (j/k
) , ben al heel trots op mezelf dat ik niet m'n credit card naar voren heb gehaald....
Overigens weet ik dat de videokaart niet bijzonder is, maar die kaart draait toch wel soepel onder Vista? Gamen doe ik vrijwel niet, misschien een beetje Guild Wars - rest van de games speel ik op de console.
Voor het werk wat ik wil doen is dit toch een prima systeem?
Om nog even uit te leggen hoe ik aan deze prijs kom (als je 'm direct zo in de config gooit bij Dell kost hij namelijk boven de 800 euro). Ga naar Dell >CONSUMENTEN > Desktops > Superieure Prestaties.
Kies de Insipron 531 met 20" scherm voor €799, kies bij de config geen monitor, dan gaat er namelijk ruim 300 euro van de prijs af - en de actie geen verzendkosten blijft nog steeds geldig
-.
Gebruik bij het afrekenen ook nog één van de 5% kortingscoupons et voila
Geen games, alleen Photoshop,Lightroom,Dreamweaver, etcetera en het o-zo CPU-zuinige iTunes op de achtergrond
Via een omweg kan je voor €448.17 incl verzenden het volgende systeem krijgen:
(Onderaan deze post leg ik uit hoe)
Dell Inspiron 531
- AMD® Live-technologie - Athlon™ 64 X2 Dual Core Processor 5000+
- Vista Home Premium
- 2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024]
- 256 MB ATI® Radeon® X1300 PCI Express grafische kaart
- 320 GB seriële ATA harde schijf (7.200 rpm) met 16 MB DataBurst™-geheugen
Voor de rest DVD brander, multimedia card reader, etc er ook bij.
Dit is voor zo'n systeem in mijn ogen echt een goede prijs. Bij cool-prices e.d. lukt het me niet om dit in elkaar te klussen voor dat bedrag
Aangezien ik normaal altijd te snel impulsaankopen, hoop ik dat iemand een mooi argument heeft om het niet te doen (j/k
Overigens weet ik dat de videokaart niet bijzonder is, maar die kaart draait toch wel soepel onder Vista? Gamen doe ik vrijwel niet, misschien een beetje Guild Wars - rest van de games speel ik op de console.
Voor het werk wat ik wil doen is dit toch een prima systeem?
Om nog even uit te leggen hoe ik aan deze prijs kom (als je 'm direct zo in de config gooit bij Dell kost hij namelijk boven de 800 euro). Ga naar Dell >CONSUMENTEN > Desktops > Superieure Prestaties.
Kies de Insipron 531 met 20" scherm voor €799, kies bij de config geen monitor, dan gaat er namelijk ruim 300 euro van de prijs af - en de actie geen verzendkosten blijft nog steeds geldig
Gebruik bij het afrekenen ook nog één van de 5% kortingscoupons et voila