Hallo,
Probleem:
Ik heb windows vista Ultimate geinstalleerd inclusief photoshop cs3. Het probleem is het volgende mijn hd ratelt heel lang bij het opstarten van cs3. Het duurt ook ontzettend lang in cs3 zelf. Tevens heb ik dit met andere programma's. Onder windowsXp had ik totaal geen problemen alles draaide heel vlot.
Ik heb een :
Systeem:
Intel E6600 (draait standaard)
Gigabyte GA-965P-DS4 Mainboard
Seagate barracuda 320gb harddisk (7200 RPM)
Crossair geheugen 2048, 800Mhz DDR2
Geprobeerd:
Wat ik al geprobeerd heb:
1. Nieuwe Intel 965 Drivers.
2. Nieuwe video, lan, audio en chipset drivers.
3. HD Tune gedowload en getest op snelheid bij geen gebruik : 59,1 bij opstarten van cs3 0,3. Het maximale wat die kan halen is 79,6 mb/s geeft het programma aan.
4. Proberen in te stellen op UDMA6. Staat momenteel op UDMA5. Weet niet waar ik dit in windows vista moet veranderen.
Weet iemand anders nog een oplossing.
Probleem:
Ik heb windows vista Ultimate geinstalleerd inclusief photoshop cs3. Het probleem is het volgende mijn hd ratelt heel lang bij het opstarten van cs3. Het duurt ook ontzettend lang in cs3 zelf. Tevens heb ik dit met andere programma's. Onder windowsXp had ik totaal geen problemen alles draaide heel vlot.
Ik heb een :
Systeem:
Intel E6600 (draait standaard)
Gigabyte GA-965P-DS4 Mainboard
Seagate barracuda 320gb harddisk (7200 RPM)
Crossair geheugen 2048, 800Mhz DDR2
Geprobeerd:
Wat ik al geprobeerd heb:
1. Nieuwe Intel 965 Drivers.
2. Nieuwe video, lan, audio en chipset drivers.
3. HD Tune gedowload en getest op snelheid bij geen gebruik : 59,1 bij opstarten van cs3 0,3. Het maximale wat die kan halen is 79,6 mb/s geeft het programma aan.
4. Proberen in te stellen op UDMA6. Staat momenteel op UDMA5. Weet niet waar ik dit in windows vista moet veranderen.
Weet iemand anders nog een oplossing.