Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zelf tuning stickers aanbrengen

Pagina: 1
Acties:

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
We zouden voor een feestje van mijn vriend tuning stickers op zijn wagen willen aanbrengen (Opel Corsa van 5 jaar oud). Aangezien echte Tuning stickers erg duur zijn, zou ik er zelf willen maken. Afbeeldingen printen en ze via zelfklevende plastiek op de auto bevestigen. Ik dacht aan zelfklevende folie waar je boeken mee kaft. Gaat deze folie de lak beschadigen als je de folie met de afbeelding er weer afhaalt?

Wat denken jullie? Ik zou niet graag lak mee af halen bij het verwijderen van de folie.

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Gaat wel goed, loshalen emt een föhn erbij en je hebt ze er zo weer af :)
Je kan alleen beter wat dikkere stickers (laten) maken dan 'transfers' (dat zijn die flinterdunne stickers).

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Hurtebise
Hydraulik-Phunk schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:11:
Je kan alleen beter wat dikkere stickers (laten) maken dan 'transfers' (dat zijn die flinterdunne stickers).
oh, maar ik ga gewoon van die zelfklevende plastiek gebruiken, waar je boeken mee plastificeert. Geen idee of dat eerder dikke of dunne stickers zijn. Maar als ik het goed heb begrepen, zal het verwijderen niet al te veel problemen opleveren.

Dus geen gevaar voor loskomende metaallak? De resterende lijm zal er met het gebruik van een spons, warm water en detergent wel af gaan, zeker?

• Wrack
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Met een Föhn is het er zo af... de laatste restjes kunnen er idd met warm water en een spons af... (mocht het nou echt hele plakkerige troep zijn, kan je ook een doekje met een beetje alcohol gebruiken)

• Hurtebise
Wrack schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:15:
Met een Föhn is het er zo af... de laatste restjes kunnen er idd met warm water en een spons af... (mocht het nou echt hele plakkerige troep zijn, kan je ook een doekje met een beetje alcohol gebruiken)
Thx voor de info, ik ben bijna gerustgesteld. Voor de allerlaatste keer, er is dus geen enkel risico dat er lak zou meekomen?

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Hooguit wanneer je ze met een plamuurmes eraf haalt, of ze 15 jaar laat bakken onder de Texaanse zon.
Anders valt 't mee ;)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Hydraulik-Phunk schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:11:
die flinterdunne zijn wel mooier in de vorm van een auto te krijgen, en voor het verwijderen maakt het bar weinig uit :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Hurtebise
Enig idee hoe ik zo een mooie vlammensticker kan namaken? Eventueel link naar een website waar ik een bruikbaar beeld kan vinden voor afdruk?

Verwijderd

Vlammen = styling. Stickers hebben niks met tuning te maken.

Of heb je ook daadwerkelijk eibach dempers, een greddy turbo, en een veilside spoiler, bv?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Hurtebise schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:43:
Enig idee hoe ik zo een mooie vlammensticker kan namaken? Eventueel link naar een website waar ik een bruikbaar beeld kan vinden voor afdruk?
Nouja, je zouuuu natuurlijk eens iets in google images in kunnen typen? ;)
En als je American Chopper ofzo ook maar enigszins volgt zul je hopelijk weten dat Paul Sr. op zo'n moment weer begint te bazelen dat 'ie old school bikes zo mooi vindt.. ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Je kan een groot stickervel halen en zelf met een scalpel in de weer gaan :)

Pagina: 1