Hallo,
Ik ben opzoek naar offerte software voor de catering.
Momenteel moeten wij steeds alles opnieuw intypen en dat hadden wij liever gezien als dingen die je gewoon kan selecteren nu is een offerte maken een vervelende klus en het duurt lang. Terwijl het niet eens zeker is als je een klant binnenhaalt als je het voor niks hebt gedaan ben je wel een half uur bezig geweest.
Ik ben zelf aan het zoeken geweest maar kan niet wat vinden misschien dat jullie mij iets kunnen aanraden? De offerte moet er als volgt uit zien:
Bedrijfsnaam
Naam
Adres
Postcode/plaats
Betreft:
Tekstvak om dingen in te vullen
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kopje Bediening
aantal. Vakje waar staat bediening inclusief prijs en daar achter totaal
Buffetten
aantal Selectie vak wat voor soort buffet prijs en daar achter totaal
opmerking
Op en af bouw
Aantal vakje waar staat op en afbouw prijs wat 1 uur kost p.p. achteraan totaal
Opmerkign
Drank
meerdere vakjes die je eenvoudig kan uitbreiden
qua drank bv 3 cola a €1,25 totaal €3,75 dan je makkelijk meer vakjes er onder kan zetten soms heb je dat je maar 3 soorten nodig bent
Opmerking:
Verhuur artikkelen
kan soms een hele waslijst zijn borden bestek sprinkussen koelaanhanger.
Graag zou hier ook aantal voor moeten en dan prijs per stuk en totaal
Met welk programma zou ik dit het eenvoudigs kunnen doen?
Ik ben opzoek naar offerte software voor de catering.
Momenteel moeten wij steeds alles opnieuw intypen en dat hadden wij liever gezien als dingen die je gewoon kan selecteren nu is een offerte maken een vervelende klus en het duurt lang. Terwijl het niet eens zeker is als je een klant binnenhaalt als je het voor niks hebt gedaan ben je wel een half uur bezig geweest.
Ik ben zelf aan het zoeken geweest maar kan niet wat vinden misschien dat jullie mij iets kunnen aanraden? De offerte moet er als volgt uit zien:
Bedrijfsnaam
Naam
Adres
Postcode/plaats
Betreft:
Tekstvak om dingen in te vullen
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kopje Bediening
aantal. Vakje waar staat bediening inclusief prijs en daar achter totaal
Buffetten
aantal Selectie vak wat voor soort buffet prijs en daar achter totaal
opmerking
Op en af bouw
Aantal vakje waar staat op en afbouw prijs wat 1 uur kost p.p. achteraan totaal
Opmerkign
Drank
meerdere vakjes die je eenvoudig kan uitbreiden
qua drank bv 3 cola a €1,25 totaal €3,75 dan je makkelijk meer vakjes er onder kan zetten soms heb je dat je maar 3 soorten nodig bent
Opmerking:
Verhuur artikkelen
kan soms een hele waslijst zijn borden bestek sprinkussen koelaanhanger.
Graag zou hier ook aantal voor moeten en dan prijs per stuk en totaal
Met welk programma zou ik dit het eenvoudigs kunnen doen?