Ik heb ruim een jaar geleden www.mijndomein.nl aangevraagd bij trans-ip. Ik ben nu op zoek naar een hoster voor e-mail want ik wil mailadres@mijndomein.nl. Webspace mag, maar is geen vereiste. Het liefste zou ik mijn domeinnaam bij trans-ip houden en de mail ergens anders hosten. Eigen mailserver is niet handig vanwege het altijd aan moeten zijn van pc en ik wil wel altijd up zijn.
Vereiste is minstens 10 pop-boxen, Ik vind het ook belangrijk dat de hoster wel continuiteit biedt.
Nu heb ik het volgende al gezien, bijde staan wel redelijk aangeschreven dacht ik (webhosters.nl):
Strato.nl
- domeinnaam (wordt dan verhuizen)
- 5 pop-boxen van (samen?) 1gb
- 50 aliassen
- forwarding
- anti-virus&antispam
- Gratis helpdesk
0,49 ct per maand
Neostrada.nl
- 800 mb webruimte
- 25 GB dataverkeer
- Gratis helpdesk
- 9999 pop3 adressen
- smtp
- webmail
- 9999 ftp accounts
- Controle panel
- Antispam & Antivirus
1,- per maand
of Reseller account
2,5 gb ruimte
40 gb traffic
mogelijkheid tot 15 domeinen
rest is ongeveer gelijk
3,- per maand
Maar bij beide moet ik mijn domein verhuizen, wat ik liever niet doe. Trans-ip vind ik eigenlijk te duur voor mail-hosting ben ik 3,- per maand kwijt en heb ik duidelijk minder dan bij de andere 2.
Weten jullie nog een goede betrouwbare goedkope hoster waar ik alleen mail kan hosten? En mocht ik die al gevonden hebben welke van de 2 zouden jullie nemen.
Vereiste is minstens 10 pop-boxen, Ik vind het ook belangrijk dat de hoster wel continuiteit biedt.
Nu heb ik het volgende al gezien, bijde staan wel redelijk aangeschreven dacht ik (webhosters.nl):
Strato.nl
- domeinnaam (wordt dan verhuizen)
- 5 pop-boxen van (samen?) 1gb
- 50 aliassen
- forwarding
- anti-virus&antispam
- Gratis helpdesk
0,49 ct per maand
Neostrada.nl
- 800 mb webruimte
- 25 GB dataverkeer
- Gratis helpdesk
- 9999 pop3 adressen
- smtp
- webmail
- 9999 ftp accounts
- Controle panel
- Antispam & Antivirus
1,- per maand
of Reseller account
2,5 gb ruimte
40 gb traffic
mogelijkheid tot 15 domeinen
rest is ongeveer gelijk
3,- per maand
Maar bij beide moet ik mijn domein verhuizen, wat ik liever niet doe. Trans-ip vind ik eigenlijk te duur voor mail-hosting ben ik 3,- per maand kwijt en heb ik duidelijk minder dan bij de andere 2.
Weten jullie nog een goede betrouwbare goedkope hoster waar ik alleen mail kan hosten? En mocht ik die al gevonden hebben welke van de 2 zouden jullie nemen.