Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

KPN Hi verhoogt tarieven

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een Hi 30 abonnement afgesloten. Ik heb 45 smsjes verstuurd en 7 minuten gebeld. Volgens de Hi saldo sms heb ik nu nog maar 27% van mijn bundel over. Belachelijk toch?

Dus ik bel naar Hi, ik krijg iemand aan de lijn die aangeeft dat de tarieven voor sms zijn verhoogd van 7 eurocent naar 11 cent. Ook geeft ze aan dat volgens de computer de tarieven niet lager kunnen dan 10 cent?

Ik heb net dinsdag dit abonnement afgesloten en de oude tarieven staan ook nu nog op de website. Mag dit zomaar?

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:09:
Ik heb net een Hi 30 abonnement afgesloten. Ik heb 45 smsjes verstuurd en 7 minuten gebeld. Volgens de Hi saldo sms heb ik nu nog maar 27% van mijn bundel over. Belachelijk toch?

Dus ik bel naar Hi, ik krijg iemand aan de lijn die aangeeft dat de tarieven voor sms zijn verhoogd van 7 eurocent naar 11 cent. Ook geeft ze aan dat volgens de computer de tarieven niet lager kunnen dan 10 cent?

Ik heb net dinsdag dit abonnement afgesloten en de oude tarieven staan ook nu nog op de website. Mag dit zomaar?
Als je net een abonnement afgesloten hebt, dan krijg je natuurlijk je bundel naar ratio. Wat voor factuurdatum krijg je te zien in de sms?

Verwijderd

Topicstarter
Le0032 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:11:
[...]

Als je net een abonnement afgesloten hebt, dan krijg je natuurlijk je bundel naar ratio. Wat voor factuurdatum krijg je te zien in de sms?
Tot factuurdatum 25 juli.

Het vreemde is dat gisteravond er nog 82% in de bundel zat. Ik heb tussentijds niet gebeld/gesmst.

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
Zucht.... wacht maar op je rekening het klopt wel!

(Eerste maand klopt er niks van dat saldo opvragen)

Als jij je abbo krijgt op de 20ste. en loopt af op de 30ste.
Krijg jij 10/30ste van je 30 euro. Dus je kun niet voor 30 EURO bellen maar voor 10!!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Het lijkt me inderdaad een kwestie van afwachten. Hiernaast is dit sowieso niet echt een discussie welke geschikt is voor PSGG.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.