Advies over mediastreamer

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-02 15:53
Hallo,

Ik weet dat er veel topics over dit onderwerk zijn maar om eerlijk te zijn zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik wil graag een apparaat kopen om via het netwerk de bestanden van mijn computer boven af te spelen op mijn tv. Ik bedoel dan mp3, waf, divx, avi, mpeg jpeg enz enz maar ook vob bestanden van een geripte dvd!

Wie kan mij aanraden wat ik nu moet aanschaffen. Ik heb zelf gedacht aan een kiss 1500 of aan een showcenter 200 van pinnacle.

Wie kan mij verder helpen.

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:19
joppe113 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:06:
Hallo,

Ik weet dat er veel topics over dit onderwerk zijn maar om eerlijk te zijn zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik wil graag een apparaat kopen om via het netwerk de bestanden van mijn computer boven af te spelen op mijn tv. Ik bedoel dan mp3, waf, divx, avi, mpeg jpeg enz enz maar ook vob bestanden van een geripte dvd!

Wie kan mij aanraden wat ik nu moet aanschaffen. Ik heb zelf gedacht aan een kiss 1500 of aan een showcenter 200 van pinnacle.

Wie kan mij verder helpen.
Apple heeft toch ook zo'n ding?
TV box of zo?

Kan je ook nog redelijk goed aanpassen dacht ik. >:)

Misschien kan je er wat mee..

linkje:
[Apple TV] Discussietopic deel 1

[ Voor 5% gewijzigd door stimpyrulez op 28-06-2007 11:20 ]

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:36
Hou het bij de Kiss DP-1600 als je niet als een Tweaker te keer wilt gaan. Kiss speelt al een tijd mee op dit terrein, kun je je geen al te grote buil aan vallen!