Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!
Zint eer ge begint... Die choppers zijn leuk voor even, maar niet om dagelijks lange afstanden te rijden. En dan nog zou ik niet voor zo'n chinees ding gaan. Zoek dan een echt goed imitatiemerk op.
Bijvoorbeeld de Jincheng knight. Dit is een kopie van een Honda, maar wel in licentie van Honda gebouwd. Jincheng is een van de betere (mss wel de beste) imitatieHonda bouwers. Ze bouwen ook andere Honda modellen na, zoals Honda DX, Honda Monkey, Honda Gorilla etc
Dit is zo'n Jincheng

Een kennis van mij heeft er 1 in zijn garage staan. Ze zijn echt laag in vergelijking met een normale brommer. En klein (zelfde formaat als een normale brommer, maar dan in choppermodel, wat dus erg klein wordt).
Bijvoorbeeld de Jincheng knight. Dit is een kopie van een Honda, maar wel in licentie van Honda gebouwd. Jincheng is een van de betere (mss wel de beste) imitatieHonda bouwers. Ze bouwen ook andere Honda modellen na, zoals Honda DX, Honda Monkey, Honda Gorilla etc
Dit is zo'n Jincheng

Een kennis van mij heeft er 1 in zijn garage staan. Ze zijn echt laag in vergelijking met een normale brommer. En klein (zelfde formaat als een normale brommer, maar dan in choppermodel, wat dus erg klein wordt).
Vaak bu'j te bang!
Grappig ding... Klinkt wel maf lijkt me, zie je iets wat op een chopper lijkt aankomen, maar dan komt er ipv doffe klappen bromfiets-gepruttel uit
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Jincheng bouwt 4takt Honda modellen, dus je hoort niet het 2takt gesnerp.
Ik kan vertellen dat Honda 4takt blokken erg betrouwbaar en sterk zijn, en de imitatieblokken (zogenaamde bamiblokken
) van betere merken als Jincheng en Skyteam zijn ook goed.
Ik hoor trouwens wel steeds vaker dat de achterbrugbussen van de Jincheng Dax niet echt geweldig zijn en dat sommige onderdelen echt vervangen moeten worden voor originele Honda onderdelen, maar dat je daarna een perfecte brommer hebt.
Voor de Honda 4takt blokken zijn trouwens ook veel grotere cilinders verkrijgbaar. Zo kun je dus als brommer illegaal rijden op 125cc, maar bepaalde Daxen zijn ook te keuren als motor.
Ik hoor trouwens wel steeds vaker dat de achterbrugbussen van de Jincheng Dax niet echt geweldig zijn en dat sommige onderdelen echt vervangen moeten worden voor originele Honda onderdelen, maar dat je daarna een perfecte brommer hebt.
Voor de Honda 4takt blokken zijn trouwens ook veel grotere cilinders verkrijgbaar. Zo kun je dus als brommer illegaal rijden op 125cc, maar bepaalde Daxen zijn ook te keuren als motor.
Klopt op zich wel.. Ik was er van plan dagelijks woon-werk-verkeer mee te doen (ong. 15km), en een ocassional zonnige zondag mee rond te touren door de polder.-tom-562 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:59:
Zint eer ge begint... Die choppers zijn leuk voor even, maar niet om dagelijks lange afstanden te rijden.
De reden dat ik voor Kinroad zou gaan ipv Jincheng is omdat die wat groter zijn dan de Jinchengs... Ik ben ook best wel groot namelijk
Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!
Vaak zijn al die blokken "in licentie gebouwd", maar er zit echt behoorlijk kwaliteitsverschil tussen. Ik zou eerst gaan proefrijden met zo'n ding, voor dagelijks gebruik lijkt me zo'n ding niet echt comfortabeler. Koop dan een oude Honda C50 ofzo, of een SS50 (als je perse 4-takt wilt dan). Ik denk dat je op zo'n ding gauw uitgekeken raakt.
Vaak bu'j te bang!
Pagina: 1