[C#] Regex Probeleem

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-11 21:01
Hallo,

Ik heb een 3tal regex'en in gebruik. Alleen elke regex levert mij niks terug. Het is de bedoeling om uit een html pagina de hyperlinks te filteren.

Ik gebruik de volgende code:
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
private List<String> getHyperlinks(String pageData)
        {
            Regex Searcher = new Regex("|href=\"?([^\"/s>]*)|i");
            MatchCollection Matches = Searcher.Matches(pageData);
            List<String> ReturnList = new List<String>(); 
            if (Matches.Count != 0)
            {
                for (int i = 0; i < Matches.Count; i++)
                {
                    ReturnList.Add(Matches[i].Value.ToString());
                }
            }
            return ReturnList;
        }

Ik heb al geprobeerd met escape en het internet al afgestruind naar kant en klare oplossingen.
Wie weet wat er fout gaat en of de fout in niet ergens anders zit dan in de regex-expressie.

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Download eens een tooltje als expresso en controleer je regexp. Ik heb je regexp even in expresso getest en die levert idd geen match op. Dus waarschijnlijk is je regular expression gewoon niet correct.

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Debuggen: Hoe doe ik dat?
Het is hier niet de bedoeling dat we je code (of regex-en) gaan zitten debuggen voor je; we verwachten minimaal wat eigen inzet. Zinsnedes als "het internet al afgestruind naar kant en klare oplossingen" en "Wie weet wat er fout gaat en of de fout in niet ergens anders zit dan in de regex-expressie" doen daarbij niet echt goed voor je topic; zeker de laatste niet want die houdt in dat je niet eens zin hebt om zelf uit te puzzelen waar het dan fout gaat. En de eerste geeft aan dat je geen zin hebt om zélf te programmeren maar gewoon een kant-en-klare oplossing wil; en in PRG doen we juist aan zelf programmeren.

Ik doe dit topic dan ook op slot.

Ik wijs je daarbij even op onze Programming Beleid Quickstart; neem die even rustig door en maak dan gerust een nieuw topic dat voldoet aan deze quickstart.

Oh en pssst; ik had metéén raak ;)

[ Voor 36% gewijzigd door RobIII op 28-06-2007 10:30 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.