Hallo,
Ik heb een 3tal regex'en in gebruik. Alleen elke regex levert mij niks terug. Het is de bedoeling om uit een html pagina de hyperlinks te filteren.
Ik gebruik de volgende code:
Ik heb al geprobeerd met escape en het internet al afgestruind naar kant en klare oplossingen.
Wie weet wat er fout gaat en of de fout in niet ergens anders zit dan in de regex-expressie.
Ik heb een 3tal regex'en in gebruik. Alleen elke regex levert mij niks terug. Het is de bedoeling om uit een html pagina de hyperlinks te filteren.
Ik gebruik de volgende code:
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| private List<String> getHyperlinks(String pageData) { Regex Searcher = new Regex("|href=\"?([^\"/s>]*)|i"); MatchCollection Matches = Searcher.Matches(pageData); List<String> ReturnList = new List<String>(); if (Matches.Count != 0) { for (int i = 0; i < Matches.Count; i++) { ReturnList.Add(Matches[i].Value.ToString()); } } return ReturnList; } |
Ik heb al geprobeerd met escape en het internet al afgestruind naar kant en klare oplossingen.
Wie weet wat er fout gaat en of de fout in niet ergens anders zit dan in de regex-expressie.