Google calendar, agenda publiek maken

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• gizmo9003
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-12 09:07

gizmo9003

Go For It!

Topicstarter
Allereerst wil ik melden dat ik niet goed weet waar ik dit moet plaatsen. Bij google calendar kun je je agenda publiek maken, zodat iedereen hem kan lezen (ook zonder google account). Tot dusver geen probleem. De mensen die hem bekijken kunnen dan kiezen voor een maandweergave, met alle dagen van de maand in blokjes, of voor een agendaweergave, waar alleen de activiteiten van die maand opgesomd worden.

Nou zit daar het probleem. Bij die agenda optie, kun je alleen de activiteiten van die maand bekijken. Ik zou graag willen dat daar alle activiteiten van de komende 2 jaar weergegeven worden. Ik heb al gekeken naar informatie die in de url meegegeven wordt, die is als volgt:

standaardgedeelte:
http://www.google.com/cal...r%20der%20e.t.s.v.%20Thor

Informatie:
&height=800&wkst=2&hl=nl&mode=AGENDA&dates=20070728%2F20070828

Zoals je ziet staan daar 2 datums. De eerste datum aanpassen, is geen enkel probleem. Maar wat google automatisch doet is 1 maand vanaf de eerste datum alles weergeven. Ongeacht wat er in de tweede datum staat. Weet iemand hier een oplossing voor?

Als ik zelf ingelogd ben bij gmail en daar naar mijn kalender ga, en voor de optie "agenda" kies, kan ik namelijk wel het hele overzicht te zien krijgen. Graag zou ik dit bij de publieke versie dus ook op een of andere manier willen.

[ Voor 9% gewijzigd door gizmo9003 op 28-06-2007 10:02 ]

tjah..

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
je kan toch via de pijltjes links bovenin door de maanden heen scrollen?

Hmz niet goed gelezen, gaat om agenda,

Je kan je calander misschien als iCalander bestand exporteren (misschien automatisch) en dan zelf zoiets schrijven.

[ Voor 53% gewijzigd door Niakmo op 28-06-2007 10:27 ]

• Pete
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-10 12:38
Tjsa, de mode staat nog steeds op MONTH . Maar als je die aanpast krijg je http://www.google.com/cal...0601%2F20080601&mode=YEAR (een pagina met daarop dat alleen dag,week, maand valide waarden zijn)

Nee, ik denk dus dat het niet mogelijk is met Google agenda

petersmit.eu

Verwijderd

Niakmo schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 10:25:
Je kan je calander misschien als iCalander bestand exporteren (misschien automatisch) en dan zelf zoiets schrijven.
Er is zoiets als een geheime url naar je agenda in xml of iCal-formaat, die je kunt gebruiken voor het importeren in programma's. Dat adres zou je hiervoor kunnen gebruiken.