excel rij import in word per pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

• td22
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-05-2024
Vorig jaar is bij het bedrijf waar ik werk een veilingprogramma gestart. Hierin zijn ruim 500 klanten toegevoegd. Nu willen wij de klanten de mogelijkheid geven, vlak voor het nieuwe veilingseizoen, de gegevens aan te vullen of te wijzigen.

Vanuit het veilingprogramma is er de mogelijkheid het klantenoverzicht te exporteren naar excel. Dit heb ik gedaan. Nu is het de bedoeling dat elke klant een overzich van zijn gegevens krijgt.

Elke rij in het excel bestand is een klant dus mijn vraag is hoe kan ik elke rij in een excel bestand op een apart word bestand zetten, of in ieder geval een aparte pagina? Een rij in excel bestaat uit: klantnummer, gebruikersnaam, wachtwoord, klantnaam, adres, woonplaats, telefoon, fax, e-mail

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Kijk eens wat mailmerge voor je kan betekenen. Als je er verder echt niet uit kunt komen, open dan gerust een nieuw topic, maar dan wel één die aan de Registratievoorwaarden / korte FAQ voldoet. :) Hier mis ik ieder spoor van wat je zelf al hebt geprobeerd of gezocht.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.