Ik heb gezocht op GoT en via Google naar informatie over het Catalyst Control Center. Met name naar het nut en noodzaak hiervan en het feit dat het erg traag start. Misschien heb ik niet de juiste keywords gebruikt, maar ik kon er niets over vinden.
Sinds ik Catalyst 7.6 heb geinstalleerd, maak ik weer gebruik van het control center. Dit start enorm traag. Na het laden van het besturingssysteem duurt het ongeveer 25 seconden voor het control center gestart is. Ik vind dit niet acceptabel en denk er over om het CCC er weer af te halen.
Wat is nu precies het nut van dit control center. Heb je het perse nodig om games goed te kunnen spelen? In de meeste games kun je de grafische details toch ook prima instellen?
Is het normaal dat CCC zo traag start en wat zou ik er aan kunnen doen?
Overzicht van mijn hardware:
- MSI P965 Platinum
- Intel Core 2 Duo E6600
- ATI X1950XT
- 2x 1GB DDR
Ik gebruik Windows Vista Home Premium.
Sinds ik Catalyst 7.6 heb geinstalleerd, maak ik weer gebruik van het control center. Dit start enorm traag. Na het laden van het besturingssysteem duurt het ongeveer 25 seconden voor het control center gestart is. Ik vind dit niet acceptabel en denk er over om het CCC er weer af te halen.
Wat is nu precies het nut van dit control center. Heb je het perse nodig om games goed te kunnen spelen? In de meeste games kun je de grafische details toch ook prima instellen?
Is het normaal dat CCC zo traag start en wat zou ik er aan kunnen doen?
Overzicht van mijn hardware:
- MSI P965 Platinum
- Intel Core 2 Duo E6600
- ATI X1950XT
- 2x 1GB DDR
Ik gebruik Windows Vista Home Premium.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2007 08:16 ]