Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Verwijderd
ah, flikker toch lekker op stomme kut mongool. natuurlijk zijn dat kut cd's vermogen eenheid + 6 tot de 6e macht met kaas op een aap.
hee pleur jij ff op van dit forum , ik stel een normale vraag en wens daar ook een normaal antwoord op !
De Kodak CD-R Ultima (zilver/zilver)zijn goede CD's. Ik heb ook Philips CD-Recordables Professional R74 en R80 (zilver/blauw). Die zijn ook goed. Ook de Sony CDQ-74CN staan er om bekend dat ze goed zijn. Misschien dat je ook audio CD's gaat branden. Dan zou ik eerst proberen of ze afspeelbaar zijn in die CD-speler(s), voordat je ze in honderdtallen
in gaat slaan. Sommige audio-cd-speler's kunnen niet alle CD's afspelen. Ligt aan de kleur van de CD (zilver/goud/groen/blauw). En er zijn ook zat CD's van vage merken of "noname" die goed zijn.
Bevalt dit antwoord wel? Heheh
Bevalt dit antwoord wel? Heheh
Die Kodak CD's horen tot de betere CD's die verkrijgbaar zijn. Ik gebruik meestal de Silver Plus, al een stuk of honderd van verbruikt, en nog nooit een mislukte burn gehad. Ook heb ik eens een CD guide gezien met uitleg over de verschillende gebruikte materialen en hun kwaliteit, en daar hoort Kodak bij de paar kwalitatief erg goede CDR's
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
oke , bedankt voor de info.
Ik denk dat ik er maar ff wat ga inslaan
.
mazzel.
Ik denk dat ik er maar ff wat ga inslaan
mazzel.
Verwijderd
kijk anders even hier: http://www.chip.de/PC2D/PC2DB/PC2DBA/pc2dba.htm?id=442
is een test van 40 verschillende blanco's
Tjuuuuu
is een test van 40 verschillende blanco's
Tjuuuuu
Verwijderd
ik heb veel kodak gold gebruikt goede cd's
(goud/goud) nog nooit een cd mislukt en de bedrukte kant is goed kras vast.
kocht ik altijd op een computer beurs alleen
al 2x pech geen kodak .(makro heeft ze ook)
ik ben in duitsersland bij media&markt en heb van nood daar fujitsu/siemens cd's gekocht kosten per stuk 0.99DM 12x speed
het zijn niet de beste cd's maar wel goedkoop. (ik heb er 100)
ben ik in een compzaak hier in woonplaats
vraagt die lul er 2.50 voor vroeg ik hem
"zo getankt in de mof" hij gaf geen antwoord.
(goud/goud) nog nooit een cd mislukt en de bedrukte kant is goed kras vast.
kocht ik altijd op een computer beurs alleen
al 2x pech geen kodak .(makro heeft ze ook)
ik ben in duitsersland bij media&markt en heb van nood daar fujitsu/siemens cd's gekocht kosten per stuk 0.99DM 12x speed
het zijn niet de beste cd's maar wel goedkoop. (ik heb er 100)
ben ik in een compzaak hier in woonplaats
vraagt die lul er 2.50 voor vroeg ik hem
"zo getankt in de mof" hij gaf geen antwoord.
Bij cd-r's is het van belang wie de fabrikant is en niet zo zeer welk merk. Diverse merken kunnen diverse fabrikanten gebruiken voor hun cd-r's.
Op de volgende site kan je CDR Identifier downloaden, waarmee je kan bepalen wie de fabrikant is en welke kleurstof er is gebruikt.
http://www.gum.de/it/download/english.htm
Je kan in nieuwsgroepen kijken welke cd-r's er hoog worden aangeschreven en welke niet.
Op de volgende site kan je CDR Identifier downloaden, waarmee je kan bepalen wie de fabrikant is en welke kleurstof er is gebruikt.
http://www.gum.de/it/download/english.htm
Je kan in nieuwsgroepen kijken welke cd-r's er hoog worden aangeschreven en welke niet.
The whole is always greater than the sum of it's parts.
Pagina: 1