Heb mijn gmail account op mijn HTC S710 ingesteld. Hierbij heb ik aangegeven dat bij het verwijderen van e-mail op de GSM, de e-mail op de server moet blijven staan ( een optie die ik op mijn qtek s100 niet kon vinden?!).
Wanneer er nu een mail binnenkomt op de S710, wordt de mail toch verwijdert van Gmail (dus zelfs als ik de mail niet verwijder op de s710, wordt de mail toch weggehaald op gmail-server.)
Wanneer de s710 vervolgens wederom contact maakt met gmail, wordt ook de mail op mijn s710 verwijdert (omdat de mail op gmail ook weg is).
Dit probleem had ik ook op mijn s100 maar ik dacht dat het hier aan de versie van WM lag...
Ligt dit aan Gmail? Of?
Hoe kan ik er voor zorgen dat mail gewoon op de server blijft staan?
Bedankt!
Wanneer er nu een mail binnenkomt op de S710, wordt de mail toch verwijdert van Gmail (dus zelfs als ik de mail niet verwijder op de s710, wordt de mail toch weggehaald op gmail-server.)
Wanneer de s710 vervolgens wederom contact maakt met gmail, wordt ook de mail op mijn s710 verwijdert (omdat de mail op gmail ook weg is).
Dit probleem had ik ook op mijn s100 maar ik dacht dat het hier aan de versie van WM lag...
Ligt dit aan Gmail? Of?
Hoe kan ik er voor zorgen dat mail gewoon op de server blijft staan?
Bedankt!