Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heb mijn gmail account op mijn HTC S710 ingesteld. Hierbij heb ik aangegeven dat bij het verwijderen van e-mail op de GSM, de e-mail op de server moet blijven staan ( een optie die ik op mijn qtek s100 niet kon vinden?!).

Wanneer er nu een mail binnenkomt op de S710, wordt de mail toch verwijdert van Gmail (dus zelfs als ik de mail niet verwijder op de s710, wordt de mail toch weggehaald op gmail-server.)
Wanneer de s710 vervolgens wederom contact maakt met gmail, wordt ook de mail op mijn s710 verwijdert (omdat de mail op gmail ook weg is).

8)7
Dit probleem had ik ook op mijn s100 maar ik dacht dat het hier aan de versie van WM lag...
Ligt dit aan Gmail? Of?

Hoe kan ik er voor zorgen dat mail gewoon op de server blijft staan?

Bedankt!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-11 10:24
Moet je instellen in je Gmail settings op de Gmail site niet op je mobiel...

Inloggen bij Gmail => Settings => Forwarding & POP

Daar bij POP Download aanpassen bij optie 2: "When messages are accessed with POP keep Gmail's copy in the inbox"

[ Voor 53% gewijzigd door Uberprutser op 28-06-2007 08:14 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Topicstarter
fantastisch... dat zou een hoop verklaren...
Vanavond ga ik het direct proberen, want hier op het werk wordt gmail geblocked :(

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:42
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 08:35:
fantastisch... dat zou een hoop verklaren...
Vanavond ga ik het direct proberen, want hier op het werk wordt gmail geblocked :(
Ga je toch even met je HTC S710 naar gmail.com ;)

Verwijderd

als ik even mag inhaken,

ik heb een ander probleem; als ik een mail verstuur, komt mijn email die ik stuur tevens in mijn inbox terecht op de s710. dit geldt zowel voor de emails die ik verstuur vanaf een vaste pc .. als vanaf de s710.. iemand enig idee?