[Xbox360/PS3]The Darkness

Pagina: 1
Acties:
  • 519 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomF
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:05
Afbeeldingslocatie: http://img299.imageshack.us/img299/5851/headerthedarknessym0.jpg

The Darkness

De twee grootste uitgevers van comicbooks - DC Comics en Marvel - zijn al lange tijd rivalen van elkaar. Van bekende series als Batman en Spider-Man zijn misschien wel tientallen games gemaakt. Daarnaast verschenen deze helden meerdere malen op het witte doek. Achter al deze grote namen schuilen echter ook andere, kleinere comics die het niet slecht doen. The Darkness is er daar één van. Deze strip, een creatie van Top Cow, heeft inmiddels meer dan één miljoen kopieën verkocht; 2K Games vond het dan ook hoog tijd om The Darkness zijn eigen videogame te geven.

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/images/cover/thedarknessbox.jpg
Game: The Darkness
Ontwikkelaar: Starbreeze
Uitgever: 2K Games
Genre: Action/Adventure
Release: 29 juni 2007

De onderwereld
De naam van de game omschrijft het thema van de game prima. The Darkness is een erg duister spel met een niet al te vrolijke insteek. Je speelt namelijk als Jackie Estacado, een hitman voor de maffia, die werkt voor de Franchetti-familie. Op zijn 21ste verjaardag krijgt hij een nogal onverwacht cadeau. Deze verrassing komt in de vorm van nieuwe krachten die de naam the Darkness dragen. Deze ongekende krachten zijn hem echter niet zomaar komen aanwaaien; hij moest er namelijk eerst voor sterven, daarna werd hij door demonen bezeten om vervolgens weer terug tot leven gewekt te worden.

Screenshots
http://media.xbox360.ign.com/media/720/720416/imgs_1.html

Walktrough
Walktrough voor hoofdstuk 1 t/m 5 plus de collectibles, side quests en de phone numbers mocht je er echt niet meer uitkomen al raad ik je aan om het zelf uit zoeken de 'puzzels' zijn niet erg moeilijk.
http://www.mycheats.com/v...564/the_darkness/xbox_360

Review
http://www.xbox360only.nl/review.php?aid=281

Darklings
http://www.xbox360only.nl/artikel.php?aid=278

Nederlandse Video Review
http://www.xbox360only.nl/artikel.php?aid=285

Bron; Xbox360only.nl

[ Voor 19% gewijzigd door TomF op 03-07-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gisteravond gehaald, thius aangekomen een uurtje of twee mee bezig geweest en Ik moet toegegeven dat het leuker is dan Ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik heb hem gister gehaald, en alleen bij dit spel bevriest mijn Xbox na zo'n 10 minuten. Erg vervelend. Bij mijn vriendin doet hij hetzelfde, dus ik denk dat het aan het schijfje ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistral
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-10 22:24
Deze behoort toch wel tot de beste FPS games die ik ooit gespeeld heb.Prachtige graphics,prima framerate,keiharde gruwelijke actie,een goed verhaal en prima stemgeluid.
Aanrader! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heerst hier een serene rust...

GAAF SPEL!!! Zit alleen een beetje vast op dit moment :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
erg strak gemaakt maar ik vindt het niet echt lekker spelen, en framerate zakt soms ook flink.
Maar wel cool spel

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

Dit noem ik nog eens gfx mede got'ers }:O

Wat een supergaaf spel. Ik heb wel hier en daar gehoord dat het spel nogal aan de korte kant is.

Kan iemand dat bevestigen. Zou wel erg zuur zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomF
Spel is inderdaad nogal aan de korte kant helaas... ik denk zo'n 20 uur in de single player maar de game speelt echt heerlijk weg heb lange tijd niet meer zo'n goede fps gespeelt... als je begint zou ik wel op hard beginnen. ;)

Ook wel leuk om te weten dat The Darkness ondanks weinig publiciteit toch op nr 1 staat deze week.

Europa
1. The Darkness (2K Games)
2. Overlord (Codemasters)
3. Forza Motorsport 2 (Microsoft)
4. Forza Motorsport 2: Limited Edition (Microsoft)
5. Colin McRae: DiRT (Codemasters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomF
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 14:35:
Wat heerst hier een serene rust...

GAAF SPEL!!! Zit alleen een beetje vast op dit moment :(
Waar zit je vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij zou ook al uit moeten zijn voor PS3, maar dit weekend lag hij mooi nog niet in de winkel, leveringsproblemen ofzo, klinkt als gelul. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:00

Dhrax

Prog Lord

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 09:35:
Hij zou ook al uit moeten zijn voor PS3, maar dit weekend lag hij mooi nog niet in de winkel, leveringsproblemen ofzo, klinkt als gelul. :(
Zal wel met de eerstvolgende levering meekomen denk ik, meestal dinsdag/woensdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Leuk spel! Maar wel snel uitgespeelt. Heb er in totaal 4 dagen over gedaan. En dan elke dag hooguit 2 a 3 uurtjes. Ondanks dat het allemaal zo snel ging heb ik niet het gevoel dat het een kort spel is. Zal wel mede door het backtracken komen. Multi-player is helaas niet echt bijzonder dus denk dat ik voorlopig ook wel klaar ben met het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 dagen, twee maal uitspelen, zo goed als alle achievements en een pak senseo verder moet Ik zeggen dat het een toppertje is.. Alleen jammer van die ''vele'' dirty disk errors..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:40
Ben van plan deze game morgen te halen

Waarom ik hem niet eerder heb gehaald het lijkt in de gameplay fimpjes of er erg lompe wapen animaties zijn, wie kan me hier mee uit me droom(nachtmerrie) halen dat dit niet het geval is en ik het gewoon fout zie haha

Lijkt me gruwelijk gaaf spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-10 14:06

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 09:35:
Ik wacht persoonlijk ook nog op de PS3 versie, al moet ik zeggen dat ik wel heb staan twijfelen om toch maar niet de Xbox versie te halen.

Persoonlijk verkies ik de PS3 versie boven de Xbox 360 versie. Al schijnt het niets uit te maken op welke console je de game speelt qua graphics.
The Darkness is available on both the Xbox 360 and the PlayStation 3, and the differences between the two versions are pretty minimal. The PlayStation 3 version seems to have slightly better color than the 360 version, but the 360 version looks a bit sharper. Also, the Xbox 360 version has achievements, and the PlayStation 3 version gives you the same tasks, but calls them accomplishments. Regardless of what you call them, they're evenly spread, with a few that come from winning more multiplayer matches than you'll probably be willing to endure. Overall, both versions are equally recommendable.
Maar voor degene hier een filmpje met ingame beelden en vergelijkingen:
http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=4946

Ik verkies alleen de PS3 omdat ik de controller fijner vindt doordat de twee analoge sticks op dezelfde hoogte zitten, maar aan de andere kant mis ik dan wel de rumble die de Xbox 360 wel ondersteunt. En aan de andere kant is mijn PS3 is ook iets stiller...

Maar ontopic: de PS3 versie komt pas de 20e juli, ergens in het Playstation 3 forum staat dat het waarschijnlijk te maken heeft met lokalisatie en/of rechten voor een aantal extra's die op de BR staan.

Of dat dé reden is weet ik niet, want persoonlijk zou ik het wel slordig vinden van Sony. Waarom kan Microsoft anders alles wel op tijd goed krijgen met de rechten en Sony niet...

Maar het is dus nog bijna 3 weken wachten (indien het niet langer wordt...)

Edit:

Blijkt dus dat de PS3 versie geen AA heeft en ook niet beschikt over Motion Blur. Maar uit het filmpje vind ik het persoonlijk niet duidelijk te zien dat de PS3 het mist. Het geluid is blijkelijk wel weer beter op de PS3 versie.
Just ran through the intro on 360. As I expected, motion blur and AA is present. Everything else seems to be the same, though. It looks a lot nicer with the blur. I really would like to hear from someone at Starbreeze on this issue. I wonder why it is not present on PS3? There have been plenty of PS3 games with it.

I have the game paused at the same place as when I first posted, though, and I feel as if the sound is not as high quality on 360. I might be crazy, but it sounded REALLLLLY good on the PS3 version yet something seems a bit different this time. I can't say for certain, though.

[ Voor 72% gewijzigd door FeaR op 04-07-2007 07:40 . Reden: Type-o's en link met filmpje toegevoegd ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm de Ps3 versie ligt al in de winkels..

Bij Dimension Plus iniedergeval

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2007 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow ik moet wel zeggen dat Rumble zeker toevoegt aan de immersie in de game, gister ook weer zo'n scene, zat echt achter mn tv van WTF WTF :D

spoiler:
Als Eddie Shrote een drilboor in je gezicht boort :D

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 08:53:
Ehm de Ps3 versie ligt al in de winkels..

Bij Dimension Plus iniedergeval
Amerikaanse versie is wel uit, Europese versie komt pas de 20e.

En ik weet niet of jij DimensionPlus.com bedoeld, want daar staat ook dat Darkness pas de 20e juli uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was gister bij dimension plus in Groningen, en daar lag toch ECHT de Ps3 versie :). Ik zou ff bellen als ik jou was :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 11:50:
Ik was gister bij dimension plus in Groningen, en daar lag toch ECHT de Ps3 versie :). Ik zou ff bellen als ik jou was :).
Was dat niet toevallig een leeg hoesje om te laten zien dat het spel er aan komt en dat je deze eventueel kan reserveren, want die liggen hier ook bij de Intertoys.

Maar al ligt de hele versie er wel is het nog niet te doen, want ik woon in Zaltbommel....
In andere woorden zit ik dan zeker meer dan 3 uur in de auto om alleen al naar Groningen te komen en om de reis terug nog maar niet te spreken met alle files. En qua benzinekosten gaat het dan ook wel een erg duur spelletje worden....

Waarom begin ik nu toch heel erg te twijfelen om de Xbox 360-versie te gaan halen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou gewoon de 360 versie halen, ik weet niet of je een HDTV hebt, maar AA is daar wel duidelijk te zien dan.. Ik zou deze game zsm willen spelen als ik hem al niet had :P Tis het wel waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:01
hehe heerlijk spel zal hem zo weer eens verder gaan spelen. Echt genieten is het. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 12:39:
Ik zou gewoon de 360 versie halen, ik weet niet of je een HDTV hebt, maar AA is daar wel duidelijk te zien dan.. Ik zou deze game zsm willen spelen als ik hem al niet had :P Tis het wel waard!
Heb een HD-Ready tv, dus 720p en 1080i lukt.

Maar ik heb al eerder gezegd (plus gemotiveerd) dat ik de PS3 boven de Xbox 360 verkies om deze game te spelen dus daar ga ik niet op in herhaling vallen.

Wat ik wel aan wil kaarten is dat jij de enige zegt dat je het verschil echt ziet en dat je de AA en MB mist op de PS3. Terwijl alle reviews (incluis het vergelijkingsfilmpje uit mijn vorige post) zeggen dat je de AA en MB niet mist en dat de PS3 versie er op sommige punten scherper uit ziet dan de XBox 360 versie.

Ik ben geen PS3-fanboy, want ik heb tenslotte ook een Xbox 360. Maar ik wacht nog wel 16 dagen en dan speel ik The Darkness wel gewoon op de PS3. Wellicht dat ik toch maar even Forza 2 ga halen, want die zag er ook wel goed uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoooo ik heb nooit gezegd dat IK AA en MB mis :P. Ik zeg alleen dat het er niet inzit...Ik heb geen Ps3 :). Maar als je de posts op www.neogaf.com leest, waar mensen zitten die de Ps3 ook boven de 360 verkiezen maar beide systemen hebben, en duidelijke posts maken dat de Ps3 deze functies helaas mist...

Maar het maakt mij niet uit ik zou hem gewoon zsm halen, voor welk platform dan ook ;).

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2007 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomF
Het is niet de bedoeling dat we hier een topic houden op welke console The Darkness beter is.
Dit heeft vooral te maken met smaak en over smaakt valt nou eenmaal niet te twisten dus laat dit dan ook, want dit is gewoon een super game op welke console dan ook! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomF
Xbox magazine heeft weer een aantal games gereviewed
Hour of Victory (Xbox 360, Midway): 6/10
World Championship Poker: Featuring Howard Lederer - All In (Xbox 360,Oxygen): 2/10
Wartech Senko No Ronde (Xbox 360, Ubisoft): 5/10
Shadowrun (Xbox 360, Microsoft): 6/10
Flatout Ultimate Carnage (Xbox 360, Empire Interactive): 7/10
Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer (Xbox 360, Activision): 4/10
The Darkness (Xbox 360, 2K Games): 9/10
Call of Juarez (Xbox 360, Ubisoft): 5/10
Harry Potter and the Order of the Phoenix (Xbox 360, EA): 7/10
Rush'n Attack (Xbox 360 XLA, Konami): 4/10
Soltrio Soliaire (Xbox 360 XLA, Microsoft): 4/10
Mad Tracks (Xbox 360 XLA, Microsoft): 8 / 10
Xevious (Xbox 360 XLA, Namco Bandai): 4/10
Prince of Persia ((Xbox 360 XLA, Ubisoft): 9/10
Track and Field (Xbox 360 XLA, Konami): 7/10
Discs of Tron (Xbox 360 XLA, Microsoft): 2/10
Tron (Xbox 360 XLA, Microsoft): 2/10
Pac-Man: Championship Edition (Xbox 360 XLA, Namco Bandai): 8 /10
Op zijn zo'n cijfer mag je best trots wezen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:00

Dhrax

Prog Lord

Ik heb em sinds vandaag ook ^^ _/-\o_

Echt een super vette game met een heerlijk sfeertje.

Op medium/hard is het behoorlijk pittig dus je wandelt er niet zomaar eventjes doorheen. Als je de main story speelt plus alle sidequests ben je zeker 12-15 uur zoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ben geen shooter fan, ben het gewoon niet maar de sfeer yummie. Dat trok me ook zo in VtM: Bloodlines, een donkere gritty sfeer waarbij jouw keuzes en jouw speelstijl effect heeft. Dat The Darkness er ook mooi uitziet en de darkness powers altijd een bonus zijn!

Dit zal een game worden die mij wel ligt, gewoon dark and gritty!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:40
hadden jullie ook dat lekkere gevoel naar max payne bij dit spelen

Kan al niet wachten wanneer max payne 3 het levenslicht ziet (E3 bring the good news next week :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil ff wat kwijt over de multiplayer mode van the darkness. Want die is ronduit naadje, geen voice chat geen rooms die je zelf kunt kiezen en lag die zijn weerga niet kent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt ie ook nog uit voor de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

FulmeN schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 00:22:
hadden jullie ook dat lekkere gevoel naar max payne bij dit spelen

Kan al niet wachten wanneer max payne 3 het levenslicht ziet (E3 bring the good news next week :))
Yup het had datzelfde erm..noir gevoel. Het gevoel dat je in een verhaal zit met een anti-held, in mijn ogen veel menselijker dan een helden game! Of een game warbij je een goede cop bent!

Jack in deze game is menselijker dan wat je ziet in vele games. Tuurlijk in Final Fantasy kun je meer emotie vinden maar zowat, The Darkness is een echte film noir game. Heerlijk gritty en gemoedelijk! Zelfs de filmps op de televisie zijn...interessant. Weet niet welke film ik keek bij Jenny maar het ging over een advocaat die een zwarte werker moest verdedigen in een plattelands ten tijde dat ze nog slaven waren. En geloof me voelde geen moment dat als verloren tijd, hele film uitgekeken!

@Lowen

Erm, onbekend zo ver, misschien over een half jaar of een jaar! Als hij al op de PC uitkomt! Starbreeze is nu bezig met de nieuwe Riddick game dus of ze tijd voor een PC versie van The Darkness hebben is natuurlijk maar een vraag.

[ Voor 11% gewijzigd door swampy op 29-07-2007 03:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee, thanks! Zou toch jammer zijn als ik hem niet kan spelen, want 't is echt een game voor mij.. Afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 03:32:
Okee, thanks! Zou toch jammer zijn als ik hem niet kan spelen, want 't is echt een game voor mij.. Afwachten dus.
Je kan altijd hopen dat het uit komt op je systeem. Vaak genoeg komen er uiteindelijk PC versies van 1,5 jaar oude Playstation en Xbox games. Tijd doet vaak niet goed voor de versheid van de game helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Heb dit spel pas sinds de 23e juli toen het ook eindelijk voor de PS3 uitkwam en ik speel drie minuten geleden de single player uit. Dus hier dan mijn mening.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het een erg kort spel vind, een weekend doorhalen zou al voldoende kunnen zijn (iets van om en nabij de 10 uur). De reden dat ik er een maand over gedaan heb is omdat ik ook bezig was met Forza 2, Tony Hawks Project 8 én Gears of War...

Verder vind ik het hele spel persoonlijk nogal aan de makkelijke kant. De laatste baas om het zo maar te noemen kan je vloeren met een enkel schot en voor de big boss van het gehele spel is dit nogal weinig (terwijl sommige submissies dan wel weer best moeilijk zijn...). En op mij komen de Darkness Powers soms over als "cheaten" of in andere woorden: Ik weet dat het niet zo is en het de bedoeling is van het hele spel, maar het wordt je door deze hulpmidellen wel erg makkelijk gemaakt. Voorbeeld: je roept gewoon achter een muurtje een Darkling op, wacht tot deze alles en iedereen gekilled heeft en dan kom je zelf pas te voor schijn om alle hartjes uit de lijven te rukken en op te eten (wat erg goed en met veel detail is uitgewerkt, alleen zielig voor je linker "arm" want de rechter eet alle harten op :P ...) Een laatste puntje van kritiek zijn de laadtijden tussen de verschillende wijken/stations. De eerste paar keer zijn de flauwe opmerkingen van Jackie wel humor alleen na 10x dezelfde grap over de taxichauffeur Abdul had ik het wel gehad.

Ik heb hier beide versies liggen, zowel PS3 als een (geleende) XBox 360 versie en moet zeggen dat er zeker wel verschil zit in de graphics. De PS3 versie ziet er veel scherper uit waar de Xbox overal een waas overheen heeft zitten. Per level verschilt het naar mijns inziens welke versie het mooiste is. In het eerste auto level steekt de PS3 er qua detail boven uit, maar in het latere level in het weeshuis heeft de wazige look van de Xbox 360 versie ook wel wat spooky's. De Darkness ziet er op de 360 versie ook veel "enger" uit omdat deze wat waziger is en dus minder scherp in beeld wordt gebracht.

Ik zeg niet dat de boven gemiddeld hoge cijfers (minimaal een 9) die dit spel kreeg niet terecht zijn, want het is zeker weer eens wat anders dan een gemiddelde first person shooter. Verhaal en submissies zijn uitermate goed uitgewerkt en vallen perfect in elkaar. Het is idd net of je een boek leest zoals in een review in een gamesblad werd gezegd. Desondanks de kritiek die ik hierboven heb beschreven vind ik dit spel toch zeker een aanrader, want ik heb me er zwaar goed mee vermaakt. _/-\o_

Just my two cents

Edit:
En dan gelijk ook nog maar een vraag:
Hoe werken in hemelsnaam die Darkness Guns, want telkens als ik deze selecteer en ermee wil vuren springt mijn wapen terug naar een standaard rifle...

[ Voor 4% gewijzigd door FeaR op 01-08-2007 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 20:00:

Edit:
Hoe werken in hemelsnaam die Darkness Guns, want telkens als ik deze selecteer en ermee wil vuren springt mijn wapen terug naar een standaard rifle...
De darkness Guns werken op de Darkness power, dat goedje dat zolang je het hebt je gebruik laat maken van je tentakel en dark crawler.. Verder vind ik ze vrij nutteloos op het ook daadwerkelijk doden van de WWI soldaten-zombie-vijanden na.

Edit, verder ben Ik het eens met je hele verhaal, op het verschil tussen de 360 en Ps3 na, want Ik heb de Ps3 versie niet gezien.
Klein vraagje, heeft de Ps3 versie ook last van vastlopers zo nu en dan?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2007 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

FeaR1986 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 20:00:
Heb dit spel pas sinds de 23e juli toen het ook eindelijk voor de PS3 uitkwam en ik speel drie minuten geleden de single player uit. Dus hier dan mijn mening.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het een erg kort spel vind, een weekend doorhalen zou al voldoende kunnen zijn (iets van om en nabij de 10 uur). De reden dat ik er een maand over gedaan heb is omdat ik ook bezig was met Forza 2, Tony Hawks Project 8 én Gears of War...

...

Just my two cents

Edit:
Het is een korte game ja, maar wel een met een verhaal dat je erin zuigt. Misschien daardoor niet de beste game die er dit jaar nog komt maar op zich een mooie game. Helaas moet ik je gelijk geven...laadschermen! Vaak zit het laden pas op 60% terwijl het "intermezzo" tje over is.

Wat mijn vooral opvalt is hoe mooi en scherp de textures zijn, je kan echt bijvoorbeeld de telefoon nummers op aan plak plakaten lezen en muren en vloeren zien er prachtig uit.

Darkness Powers voelen misschien wel een beetje als een cheat maar ja jij bent alleen en paulie heeft blijkbaar de politie macht en ik weet niet hoeveel "goons" om op je uit te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 09:18:
Klein vraagje, heeft de Ps3 versie ook last van vastlopers zo nu en dan?
Ik heb op mijn PS3 geen vastlopers gehad (nog bij geen enkel spel om eerlijk te zijn). En tijdens het spelen van The Darkness op de Xbox 360 heb ik hier ook geen last van gehad. Al moet ik zeggen dat ik op de Xbox niet zo intensief heb gespeeld, alleen om te kijken naar de verschillen in de graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Heb zelf ook geen last gehad van vastlopers op m'n 360. Vastlopers op een 360 zijn naar mijn mening ook meer console specifiek (hoe jammerlijk dat ook is). Verder vind ik de laadtijden op m'n 360 ook wel meevallen. Vaak is ie bij mij al klaar me laden voor de intermezzo is afgelopen dus begrijp niet goed waar swampy het over heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Alabama_man schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 16:50:
Verder vind ik de laadtijden op m'n 360 ook wel meevallen. Vaak is ie bij mij al klaar me laden voor de intermezzo is afgelopen dus begrijp niet goed waar swampy het over heeft.
Ik heb het "probleem" op beide consoles. Vooral als er een groter deel geladen moet worden is na het filmpje het laadscherm pas op een 75% op beide consoles. Bij kleine ruimtes als de metrostations is het wel veelal dat het laden al voorbij is als het filmpje nog speelt, maar dan krijg je ook de mogelijkheid om het filmpje te skippen.

Hetzelfde geldt trouwens niet voor het filmpje wat je krijgt als je sterft. Wanneer The Darkness tegen je praat dat je niet dood kan gaan, van hem bent, blablabla sta je altijd wel meteen weer in het level. Maar aan de andere kant is dat de meest recente savegame dus daar moet eigenlijk geen laadtijd inzitten.

In tegenstelling tot de intermezzos waar je naar Jacky kijkt en die naar mijn inziens gaan vervelen vervelen de intermezzos waarin de Darkness tegen je praat nooit. Die stem en bijhorende beelden zijn zo gruwelijk mooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Alabama_man schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 16:50:
Heb zelf ook geen last gehad van vastlopers op m'n 360. Vastlopers op een 360 zijn naar mijn mening ook meer console specifiek (hoe jammerlijk dat ook is). Verder vind ik de laadtijden op m'n 360 ook wel meevallen. Vaak is ie bij mij al klaar me laden voor de intermezzo is afgelopen dus begrijp niet goed waar swampy het over heeft.
Ik heb alleen maar een PS3 dus heb een PS3 versie, de "intermezo" movies zijn iets van 20 seconden en het laden kan..afhankelijk van het level.. 40 seconden ofzo during. Niet iets waarover ik struikel maar wel een klein minpuntje natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht dat iemand kan helpen, ben op het moment bezig alle collectables te vinden, Ik hoef alleen nummer 94 en 37 nog..
Ik weet dat ze beide op het schip liggen (episode 5) maar..
94 weet Ik te vinden maar 37 niet, Ik weet dat ie ergens beneden achteraan in het ruim zou moeten liggen, maar Ik ben er meerdere malen geweest (nieuw spel gestart, episode gekozen) maar elke keer vind Ik niks..
Kan iemand bevestigen dat collectable # 37 in de container ligt waar dat lijk ligt op zijn matrasje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
zou iemand mij kunnen vertellen. nu na circa uurtje spelen... die helicompter van SWAT team wat moetik daarmee aan ?!?
ooh lama hahah ben eral.

[ Voor 9% gewijzigd door Jeff[NL] op 19-08-2007 20:16 ]

Diagnose Specialist Ford

Pagina: 1