Scythe Infinity fan clips

Pagina: 1
Acties:

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:14
het geval is dat ik bij ikbenstil een scythe infinity cpu cooler heb gekocht. maar nu blijkt dat er geen fan clips en geen koelpasta bij zit. die koelpaste kan me geen ene hol schelen... die gaat toch de prullenbak in. de doos was ook duidelijk open geweest maar goed alles zag er voor de rest nog netjes uit dus dan hoor je mij ook niet klagen. Nu heb ik al een mailtje gestuurd met de vraag of ze me nieuwe fan clips willen sturen.

Aangezien mij dit te lang gaat duren en ik ook niet weet of het uberhaupt gaat gebeuren wil ik even een betrouwbare snelle winkel vinden die dit mij kan verkopen. Heb wel een aantal sites in de uk gevonden maar die verzenden weer niet naar buitenland... weet iemand waar ik die dingen los kan kopen? Ik weet dat het kan want scythe heeft ze al wel uitgebracht. De prijs varieert ergens tussen de 1,50 en 4,- euro ofzo dus de prijs kan me niet zoveel schelen als ze maar snel leveren.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-01 12:15

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Uhm..coolpasta direct in de prullenbak mikken is niet echt bevorderlijk voor je koeling.

• Craven
ik gebruik gwoon niet de standaard meegeleverde koelpasta :P
liever artic silver 5
had ik er ff bij moeten zetten mijn fout

• Craven
dubbel

[ Voor 95% gewijzigd door Craven op 27-06-2007 23:53 ]

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:39
Ik zou gewoon ikbenstil.nl verzoeken als de wiedeweerga van die clips te versturen. Zijn ze je gewoon verplicht.

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-01 16:08
Ik gebruik twee 12 cm fans op mijn Infinity, maar ik kon nergens een set tweede clips vinden. Toen ben ik maar naar de plaatselijke ijzerboer gegaan en heb ze zelf gebogen. Is goed te doen maar zorg wel voor ijzerdraad dunner dan 1 mm. Met je koelblok, de fan en de nodige plaatjes op internet moet het wel lukken. Succes!

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
Deze?. Maar waarom zoveel geld + verzenden eraan uit geven? Kan je niet gewoon zelf iets maken? Zoals hierboven een ijzerdraadje. Of misschien wat schroefjes in de fan en dan een touwtje ofzo. Zonde om zoveel geld aan een stukje ijzer uit te geven.

Verwijderd

Salland heeft ze ook.

Maar mbv tiewraps moet bevestigen ook wel lukken denk ik.

• Craven
ff een laatste update voor de mensen die het interesseert. ik heb nog verder gekeken en zag dat ook het koper blok aan de onderkant dat tegen de cpu aan zit beschadigd was. Heb al met ikbenstil daarover gemaild en ik krijg een nieuwe van ze :D
eind goed al goed lijkt mij zo.
Pagina: 1