XPe writefilter evo t20

Pagina: 1
Acties:

• josvane
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:10
Ik heb hier een thin client compaq evo t20 192/256, waar ik een beetje mee aan het spelen ben. Het doel is dat het ding bij mij in de woonkamer komt te staan. Tot dusver geen problemen. Ik heb hem 2e hands gekocht en heb er geen cd's o.i.d bij.

Nu werkt hij in principe naar behoren alleen er zit een writeFilter op, nou zou je zeggen wat maakt dat uit. Je installeert niks op zo'n ding. Dat is ook zo alleen om iedere keer je resolutie aan te passen, te wachten tot je toetsenbord het doet (omdat hij daarvoor drivers nodig heeft of de tijd iedere keer goed zetten. Dat wordt gewoon vervelend.

Nu zijn er een aantal opties alleen iedere keer loopt dat op niks uit.
1. Een nieuwe image er op zetten, het heeft weinig zin want in de releasenote staat dat er wfilter op zit, als hij deze gelijk aan zet heeft het upgraden weinig zin volgens mij. Of kun dit dan wel aanpassen
2. Ik heb dit document gelezen, hier staat in dat je het kunt uitschakelen via de manager.

Goed: opzoek naar de manager. Bij wyse een trial kunnen downloaden. Wel te verstaan de :WYSE device manager 4.5.1. Deze herkent alleen mijn terminal niet.
Op de HP site zelf staat hier dat ik hem moet programmeren met de Rapport Management Software v3.02.

Deze is niet te vinden op de hp site tenminste niet door mij. Overigens vindt ik hiervoor wel SP1 en SP2, maar deze vragen allebei om de basis installatie .Welke dus niet te vinden zijn ook niet via google.

Wie weet hoe ik het wfilter uit kan schakelen of liever nog er compleet af kan halen, voor het doel waar ik hem voor gebruik heb ik hem niet nodig.

Of is de tool wel ergens te downen?

• josvane
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:10
Ik ben er inmiddels achter dat de default wachtwoord van de user administrator, Administrator is.

Dan kun je dus wel een hoop aanpassen en het wfilter uitzetten.

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-02 16:08
idd, via de command ewfmgr gebruiken werkt het fijnste vind ik.

ewfmgr -commit -all schrijft alle data weg
ewfmgr -commitanddisable -all schakelt de EWF uit.

Als er tenminste de Enhanced writefilter wordt gebruikt.