Toon posts:

Welke Reciever?

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik ben van plan een reciever te kopen ik wil hier tot ongeveer 1300 euro voor uit geven. Ik heb van de week de Harmon kardon av 445 gezien. Dit was eigenlijk de enige die ze hadden staan. Maar er zijn natuurlijk genoeg andere mogelijkheden. Kunnen jullie mij misschien helpen met de keuze.

Raymond

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Zelf luisteren, in een goede zaak waar ze meerdere modellen hebben staan. Met zo'n budget zou ik sowieso eerst even naar meerdere zaken gaan.

Overigens zou ik eerst even de FAQ lezen voordat je een topic opent. Het is hier de bedoeling dat je zelf eerst op onderzoek gaat en dan pas je vraag voorlegt aan het forum.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:49
Het is een receiver en voor €1300 kun je heel wat leuks uitzoeken. Het eerste wat je voor jezelf duidelijk moet maken is wat je van zo'n apparaat verwacht; moet er een HDMI switch in zitten en zo ja hoeveel aansluitingen. Wil je er een scaler in hebben, netwerkfunctionaliteit, iPod aansluiting etc.

Als je dat een beetje duidelijk hebt kijk je op de sites van de bekende merken (Yamaha, Onkyo, Denon, Marantz, Pioneer, HK en noem maar op) welke aan jouw eisen voldoen. Dan heb je een shortlist en vervolgens check je wat reviews en ga je langs een winkel om het spul te zien en horen.

Zoals jij hier een topic opent zonder enige info kunnen wij je niet helpen. Zie ook: Audio en HiFi forum policy - Het regime

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.