Toon posts:

Sennheiser Surrounder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er hier iemand die ervaring heeft met deze set? Ik heb hem zelf vandaag gekocht en ben benieuwd wat anderen ervan vinden.
Afbeeldingslocatie: http://www.sennheiser.com/mediacoustics/slices/surrounderal_02_03.gif

edit: plaatje erbij

Verwijderd

what the heel is da ?

Verwijderd

Topicstarter
Nog een plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.sennheiser.com/mediacoustics/slices/surrounderal_01_01.jpg

Ding zet je op je schouders (is heel licht, dus je merkt er niks) van en vervolgens heb je sound van 4 kanten. Mits je kaart het ondersteunt natuurlijk.
Voorlopig ben ik er dik tevreden mee, maar mijn vriendin lacht zich dood als ze me ziet gamen achter m'n pc.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
maar mijn vriendin lacht zich dood als ze me ziet gamen achter m'n pc.
En ik lig al in een deuk om dit plaatje, dus ik kan me de reactie van je vriendin goed voorstellen *D

Verwijderd

Lijkt me wel goed , maar is idd VET belachelijk . En doe dat maar is op LAN's aan , dan meppen die turken je verrot man ! Enneuh , wat kost dat ding eigenlijk ?

Verwijderd

Topicstarter
100 piek, dus daar hoef je het niet voor te laten. Elke hoofdtelefoon begint op den duur te irriteren en ik heb dit ding nu een aantal uren achter elkaar gebruikt en het zit nog steeds top.
Ben ik echt de enige met zo'n ding?

Verwijderd

Er is zelfs een Surrounder PRO . Maar hoe verhoudt dit ding zich tegen bv m'n FPS2000 Digital speakers . Want die hebben me ook wel een flinke noot gekost en Dat ding lijk me echt niet in staat om 56Watt RMS te leveren .

Verwijderd

Dat ding lijk me echt niet in staat om 56Watt RMS te leveren.
Wees blij. 56Watt op vijf centimeter van je oren wil je niet.

(edit: quote tag stond verkeerd)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:47

JT

VETAK y0

Op donderdag 08 februari 2001 21:52 schreef real_raichu70 het volgende:
Er is zelfs een Surrounder PRO . Maar hoe verhoudt dit ding zich tegen bv m'n FPS2000 Digital speakers . Want die hebben me ook wel een flinke noot gekost en Dat ding lijk me echt niet in staat om 56Watt RMS te leveren .
Vermogen is niet alles....kwaliteit is ook belangrijk. En ik ben daar nou niet onderste boven van bij Creative.

En bij hoeveel THD is die 56 watt ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Senda SM is cool , Rieju Supermotard of RS1 roeleert pas . maar nu on-topic . Mijn boxen zijn goed , Senneheiser is ook goed , m'n koptelefoon is er van . Maar ik vind ze duur , erg duur . Dit ding valt mee , maar tis belachelijk en het lijkt me nu gewoon niet echt ruimtelijk klinken omdat het te dicht bij je oren staat .

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:47

JT

VETAK y0

Persoonlijk ben ik niet echt blij met creative, maar jij hebt ze gekocht en jij moet er tevreden mee zijn :)

Ik denk dat het wel degelijk moeglijk is, waarom niet ? Gewoon ff reverb erin. Mijn Sennheiser HD 570 klinkt ruimtelijker dan me HiFi tannoy's.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
Dat ruimtelijk effect van de Sennheiser Surrounder is juist waar dat ding voor ontworpen is.
M'n normale Sennheiser koptelefoon of m'n 4 speaker opstelling kunnen dit aanmerkelijk minder goed.
Een ander groot voordeel van dit ding is dat ik ben verlost van de herrie van de koeling.
Die Pro zit een Dolby setje ingebouwd, maar ik weet niet wat dat moet gaan kosten.

Verwijderd

Herrie van de koeling ????? met een koptelefoon hoor je dat ook ni ze . En m'n speaers staan zo luid dat die dat ook wel wegwerken .

Verwijderd

Topicstarter
Koptelefoon gebruik(te) ik alleen met games.
Heb je geen buren?
Pagina: 1