Het scoreverloop van geblokeerde berichten

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 14:57
Ik heb nog een suggestie voor het nieuwe moderatie systeem. Ik vind het irritant dat ik bij berichten die ik niet meer kan modereren, ook niet meer kan zien wat er gemodereerd is. Zo vind ik het ook bij berichten meer dan 48 uur oud wel interessant om te zien of deze op 0 staan omdat ze niet gemodereerd zijn, of omdat ze er op vast gepind zijn.
Ook als ik zelf een bericht plaats vind ik het nog steeds interessant om te kunnen zien wat voor moderaties er gegeven zijn, erg jammer.

Zou het mogelijk zijn om de informatie over hoe vaak welke score gemod is niet te verbergen als je een bericht niet meer kunt modereren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 13:29

botoo

💀 too old to die young

Als iemand dat aub wilt controleren? Ik heb te veel mogelijkheden en kan daardoor sowieso meer zien dus ook wie/wat gemodereerd heeft.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10-2024
Ik heb hier geen problemen mee. Als ik op het scorebalkje klik en nadien het onderste panel uitklap, kan ik van alle berichten de gedetailleerde moderatie zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Precies wat MrJay al zegt, dit kan al gewoon sinds het begin van dit mod-systeem. Het enige wat je niet meer kunt is zelf modereren of je eerdere moderatie aanpassen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
Oeps, mijn fout, omdat er een tekst tussen komt, valt het uitklap balkje niet meer zo op, maar hij is er wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

En dan moet je je voorstellen dat bij 'ons' de naam en toenaam ook bekend zijn. Dus volgens mij is wel bekend wie wat doet en waarom. IMHO is er dus ook voor users voldoende te zien, alleen dan anoniem (en ik denk dat het uiteindelijk zo voor iedereen prettiger is :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
ja, ik ben blij dat ik niet tegen alle namen van alle moderators aan hoef te kijken wanneer ik naar de mod geschiedenis van een bericht kijk. Ook is de anonimiteit van moderators erg handig, vooral als je weer een 3x niks most op -1 moet zetten :)
Pagina: 1