Toon posts:

Stronghold, ridders kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hello,

Een vraag over Stronghold 2, als ik ridders aanmaak. Waar komen deze dan te staan? Ik zie ze niet uit de hovels komen.

Dankje.

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:19
Heb je geen handleiding bij het spel gekregen waar alles instaat ??

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Verwijderd

Topicstarter
Nop.. die zit er niet bij.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:11

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Je bent wel lekker bezig he met je Stronghold topics. Doe voor de lol eens het volgende:

• Google (bijv: http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta= )
• Gamefaqs (bijv: http://www.gamefaqs.com/s...ame=stronghold&platform=0 )
• Stronghold website (met eventueel forum) (bijv: http://www.stronghold.de/ )
• Handleiding lezen ?

[ Voor 35% gewijzigd door Notna op 27-06-2007 21:00 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind 't heel leuk dat jullie zo meedenken, maar ga er dan ook neit meteen van uit dat ik neits doe. Ik ga heus wel op zoek en maak niet voor niets een topic aan.

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:59:
Ik vind 't heel leuk dat jullie zo meedenken, maar ga er dan ook neit meteen van uit dat ik neits doe. Ik ga heus wel op zoek en maak niet voor niets een topic aan.
hoezo geen handleiding ??

Verwijderd

Topicstarter
Die zat er niet bijgeleverd...

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:11

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:59:
Niet lullig bedoelt hoor, maar met de eerste hit in Google (deze dus: http://www.replacementdocs.com ) vind ik al een replacement manual :S. Als het daar niet instaat weet ik het ook niet meer :S

[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 27-06-2007 21:02 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Ikkuh84
Zit er trouwens ook geen tutorial bij het spel, aangezien er geen handleiding bijgeleverd is ...

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik kan nergens en goede tut vinden en ook die replacement manual haalt weinig uit..

• Ikkuh84
Het is maar vaag dat er geen handleiding bij zit .. en op de cd zelf trouwens, want daar kunnen ze ook op staan.

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
hmm Via Google kan ik toch echt een hoop walkthroughs vinden?

Verwijderd

Topicstarter
Idd, een walkthroughs, staan hints in hoe je het kunt spelen. Maar gaan ze er vanuit dat je dit al kunt..

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 21:25:
Idd, een walkthroughs, staan hints in hoe je het kunt spelen. Maar gaan ze er vanuit dat je dit al kunt..
Als je niet uit het spel komt dan is het toch echt tijd om het of naast je neer te leggen of ergens een handleiding vandaan te halen. Meestal zitten er in spellen ook nog zoiets als een tutorial, zodat je bekend raakt met de besturing en basis dingen.

Afgaande op je eerste vraag, denk ik dat jij van ons verwacht dat wij elke miniscuul klein probleempje wat jij straks gaat tegenkomen in het spel voor je gaan oplossen. Denk toch dat je zelf wat dingen moet uitproberen in het spel zelf oid.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Dit is de laatste keer dat je een waarschuwing krijgt dat je zelf eens inzet moet tonen en niet voor ieder wissewasje een topic moet openen. De volgende keer volgen er sancties :o
Hier op GoT is het de bedoeling dat je eerst zelf naar een oplossing zoekt en pas als je er echt niet uit komt een topic opent met voldoende relevante informatie.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.