wat ik wou samenstellen

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• remoendo008
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08-2025
Matched: 1000
beste tweakers

Ik wou een mooi game systeempje kopen .
Alleen omdat ik niet al te veel geld heb wil ik max ongeveer 1000 euro uitgeven (beeldscherm en besturingssysteem niet meegeteld).
Ik woon net over de grens in belgie (limburg) en ook vlak bij duitseland dus drm wil ik daar men pc halen omdat daar maar 6% btw is gelieven hier rekening mee te houden omdat nederlandse producten meestal inc 24% btw zijn .
Ik had zelf ook al een systeem in elkaar geknutseld :

bron (Azerty hardware)

AMD athlon 64 X2 , 6000+ (160 euro)
club3D GeForce 8800 GTX , 768MB ( 414 euro)
seagate barracuda ES , 320 GB (69 euro)
voor het moederbord wist ik niet echt wat ik moest kieze ongeveer 70 euro ???
arctic Freeze 7 pro (14 euro)
Recom blackdraft , zwart ( 53 euro)
cooler master extreme power , 550 watt , retail (65 euro)
Kingston KVR533D2N4/2G 2048 MB (73 euro)
OEM 3,5 diskettestation , zwart (8 euro)
samsung SH-D162C ATAPI/E-IDE, zwart, OEM (13 euro)
samsung SH-S183A , serial ATA 150 , zwart , OEM ( 22euro)

totale prijs is ongeveer 962 euro (hier zit nog geen btw bij ) dus met btw is dat ongeveer 1020 euro
graag u reactie hierop vooral op vlak van moederbord omdat ik daar niet echt verstand van heb wat er nu wel en wat er nu niet op moet zitten en waar je op moet letten

wat ik ook afvraag is of ik nu AMD of intel moet nemen AMD is stuk goedkoper maar hoor je veel negatieve reactisch op terwijl intel stuk duurder is maar ook wel weer sneller en zuiniger
mvrgoet en alvast bedankt

remoendo

[ Voor 7% gewijzigd door remoendo008 op 27-06-2007 20:25 ]

Verwijderd

Geen matches
Zie hier: Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? **lezen**

Neem een intel. Die zijn veel sneller.
http://www23.tomshardware...=431&model2=694&chart=193

De niewe 6750 is net uit, maar die is goed koper en presteerd nog veel beter. Verder zijn ze veel zuiniger onder load en idle is ongeveer gelijk.

Verwijderd

remoendo008 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:10:
Ik wou een mooi game systeempje kopen .
Alleen omdat ik niet al te veel geld heb wil ik max ongeveer 1000 euro uitgeven (beeldscherm en besturingssysteem niet meegeteld).
Ik woon net over de grens in belgie (limburg) en ook vlak bij duitseland dus drm wil ik daar men pc halen omdat daar maar 6% btw is gelieven hier rekening mee te houden omdat nederlandse producten meestal inc 24% btw zijn .

remoendo
zit er in duitsland maar 6% btw op een pc? Dat scheelt een bak centen!

• remoendo008
Geen matches
ja , daarom dat ik hem daar haal. 24% op zoon groot bedrag is zeer veel

[ Voor 31% gewijzigd door remoendo008 op 27-06-2007 20:27 ]

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Geen matches
remoendo008 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:25:
ja , daarom dat ik hem daar haal 24 % BTW is een hele hoop !!
Je verwart het met het lage BTW tarief van Duitsland wat 6% is. Het hoge BTW tarief is in Duitsland 16%. Nederland heeft het hoge BTW tarief van 19% en het lage BTW tarief is ook 6%

Verschil is dus iets minder groot.

• remoendo008
Geen matches
en srry dat ik de regels eerst niet heb gelezen . titel kan ik niet meer veranderen maar mij echt grote vraag is wat moet ik voor een moederbord kopen , wat moet er allemaal in zitten en wat is overbodig

mgroet remoendo

• remoendo008
Geen matches
Mister I schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:28:
[...]

Je verwart het met het lage BTW tarief van Duitsland wat 6% is. Het hoge BTW tarief is in Duitsland 16%. Nederland heeft het hoge BTW tarief van 19% en het lage BTW tarief is ook 6%

Verschil is dus iets minder groot.
maar er is in nederland toch een BTW van 24 %???
of heb ik het helemaal mis

• Digidoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-01 19:57

Digidoo

Verpleegkundige i.o.

Geen matches
Nee, dat is er in dit geval niet.

@ Mod: mag hier alsjeblieft een slotje op? De TS moet echt veeeeeel meer gaan googlen! :(

• remoendo008
Geen matches
srry hoor ben nog maar 15 :(

Verwijderd

Das geen excuus, er zijn hier mensen van 13 die het wel goed doen.

Kijk in CSL hier naar andere topics met ongeveer jouw bedrag. Kijk bij tomshardware en hardware.info. Google al de apperaten of er een review is. En dan post je hier zoals de cls policy ver-eist.

ZIE DEZE!!!!
Nieuwe PC - Allround - €1000,-

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2007 20:49 ]

• remoendo008
Geen matches
ja maar ik kan niks vinden over wat er nu wel of niet in een moederbord moet zitten das men vraag

Verwijderd

Geen matches
Digidoo schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:35:
Nee, dat is er in dit geval niet.

@ Mod: mag hier alsjeblieft een slotje op? De TS moet echt veeeeeel meer gaan googlen! :(
mee eens, maar je hoeft niet gelijk helemaal geirriteerd te doen. niet iedreen is even goed met al die technische praat en het zoeken gaat niet iedereen zo gemakkelijk af.

iig ja, start post moet beter

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-01 23:08
Geen matches
Ga jij dan de FAQ ook doorlezen? Dit is niet de bedoeling. Als je een modje wil waarschuwen gebruik je de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif knop.

Verwijderd

Geen matches

[...]

@ Digidoo,

Je kunt je verzoek indienen middels een TR. Zie linksboven onder de index: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif. Het is niet alleen zo dat je niet meteen geïrriteerd hoeft te doen, het is zelfs tegen de policy om je ongenoegen op deze wijze in een reply te uiten...

[Edit: Net te laat, zie reply -DG-. Zo zie je maar weer hoeveel irritatie jij met zo'n posting oproept...]

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2007 20:58 ]

• remoendo008
Geen matches
srry voor mijn bericht ik zal de regels nog eens goed lezen en wat beter informeren
mvgroet
remoendo

• remoendo008
Geen matches
ik heb het gereport

Verwijderd

Geen matches
Met deze knop kan je post editen. Zo 2 berichten achter elkaar plaatsen is kicken en dat mag pas naar 24 uur.(sorry got heeft nog al wat regels)
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif

• remoendo008
Geen matches
srry ben vandaag pas nieuw op de site , het spijt me !!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-01 23:08
Geen matches
whaha, je eigen topic gereport? :P

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Geen matches
remoendo008 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 21:09:
srry ben vandaag pas nieuw op de site , het spijt me !!
offtopic: Je hebt dan duidelijk de regels en verschillende faq's niet doorgenomen. Doe dat aub alsnog ;)

Ontopic:
Wij weten niet wat je eisen zijn en dus kunnen wij niet gaan raden wat voor moederbord jij nodig hebt / wil hebben. Kijk bij Azerty of elke andere willekeurige webshop naar de moederborden die ze aanbieden de compatible zijn met de processor die je wilt. Dan kan je gaan kijken naar de opties die elk moederbord biedt, en of jij die nodig hebt.

Succes zou ik zeggen ;)
Pagina: 1