Toon posts:

PC bevriest

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik zit weer met een probleem, afentoe bevriest me PC wel eens.. ook als ik even aant gamen ben
en me processor is in de bios rond 40 graden, dus te warm is ie niet dan denk ik, maar als je dingen doet word ie natuurlijk wel warmer, maar ik weet niet waar het eventueel aan kan ligen.

iemand ideeën?

Verwijderd

Antivries erin doen?

M.a.w., geef eens wat meer specs.

Verwijderd

Topicstarter
ook wel eens een blauw scherm met een code erop zoals:

***Stop: 0x0000008E (0xc0000005, 0x804FAD03, 0xBAF4798C, 0x00000000)

Specs zijn
Striker extreme
Intel Duo processor E4400 2 Ghz
geforce EN8800GTS 320MB

ik heb nog niet me bios geupdate misschien is dat het?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2007 20:11 ]

• CDAAbeltje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-05 14:11

CDAAbeltje

Cool Down !

Je zou idd een Bios Update kunnen overwegen. Dat kan uiteraard nooit geen kwaad.

Hoe groot is je geheugen capaciteit van je werkgeheugen ? Hoeveel latjes heb je ? Heb je al opgezocht of het uitmaakt in welke geheugen banken je je geheugen drukt ?
Symptomen
Wanneer u Microsoft Windows XP uitvoert, wordt een willekeurig foutbericht in een blauw scherm weergegeven dat verwijst naar een fout in de foutencontrole-ID 0x0000008E (KERNEL_MODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED).
Oorzaak
Dit probleem kan optreden wanneer een programma verwijst naar een onjuist geheugenadres.
Het zou dus zomaar kunnen als je 2 latjes mem hebt dat je mobo het in de banken waar ze nu inzitten niet goed ondersteund ! Zoek dit dus ff op in je boekje of op internet wat daar de best geadviseerde waardes voor zijn >:)

Succes ;)

Verwijderd

40 graden en toch bevriezen? das wel vreemd

Verwijderd

Topicstarter
tot nu toe loopt het goed heb me memory in de andere slots gedaan en tot nu toen echter geen problemen.. hope dat het zo blijft! onwijs bedankt voor je advies :D weer wat geleerd ;)

• CDAAbeltje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-05 14:11

CDAAbeltje

Cool Down !

Nou kijk aan :) Heel mooi !

Heb je het opgezocht in het boekje of op internet...? Of heb je je latje gewoon in een willekeurige andere bank gedrukt ?

Zoek het voor de zekerheid nog even op, dan weet je zeker dat je daarmee goed zit ! Kun je dat ook weer uitsluiten :*)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

^^

Zat ideeen daar. Het is de bedoeling dat je gebruik maakt van de op GoT aanwezige hulpmiddelen voordat je een topic opent. Daarom gaat deze dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.