uPnP op router?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• martijnmaas370
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-12-2025
Hallo, ik heb pas een router 2e hands gekocht, de E-tech ADWL01, maar nu kon ik op internet nergens vinden of er uPnP er op zit. Weet iemand toevallig of dat er opzit of niet?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-02 13:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Log in op de instellingspagina van de router, via http://192.168.1.1 met gebruikersnaam en wachtwoord 'Admin'.
Ga naar het menu Advanced
Klik in het linker menu op UPnP.
Zet een vinkje bij Enable UPnP, selecteer eventueel de juiste verbinding en netwerkgroep. Standaard staat dit goed ingesteld.
Klik op Apply om de instellingen toe te passen.
Klik in het linker menu op Save & Reboot en op de nieuwe pagina op Save & Reboot om de instellingen op te slaan.
Let op, indien de optie UPnP niet aanwezig is, heeft uw router niet de laatste firmware. Download en installeer deze firmware volgens de instructies, waarna de optie beschikbaar is.
Dit is trouwens voor de G03 versie, dus weet ik niet of de L01 dit ook kan. Maar zo kan je het iig nakijken :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• martijnmaas370
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-12-2025
mmm, allereerst is de routerpagina niet goed, deze is bij mij 10.0.0.2, en er staat in het menu ook geen advanced bij

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hier, de handleiding die je ook best zelf had kunnen vinden; eerste resultaat na het zoeken via google op ADWL01 :Wireless Adsl Modemrouter (ADWL01) Handleiding

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak, vragen over Netwerken horen in gelijknamige hoofdgroep.

Daar komt bij dat een topicstart van een enkele zin nergens op GoT voldoet aan de eisen die we aan eigen inzet stellen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.