Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
10cm fans bestaan sowieso niet 
ik denk dat je 92mm bedoelt
McKaamos schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 16:35:
10cm fans bestaan sowieso niet
http://www.coolermaster-e...RR-UNH-P0U1&other_title=0
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Verwijderd
Waarom gooi je er geen 120mm fan voor? Een beetje creativiteit kan geen kwaad. Als je 2 tie-wraps aan elkaar maakt en die om het koelblok / fan vastmaakt ben je klaar.
Jah das volgens mij een 92mmcrack_en_hack schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:18:
[...]
sorry, het is echt een 10cm
http://www.coolermaster-e...RR-UNH-P0U1&other_title=0
Zeker weten...?, of wordt dit toch hak, breek, lijm en tie-wrap werk als ik er een 92mm fan opzet...?, als het echt exact op dezelfde plek zit (die schroefgaatjes) zou dat super zijnMcKaamos schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:11:
[...]
Jah das volgens mij een 92mmnet als op de HyperTX, en die heeft wat oprekking genoten tot 100mm, maar de gaten zitten gewoon op de 92mm plekken
Dan nog zou ik er een adapter naar 120mm voor willen "just for the looks
Das op mijn CM HyperTX wel het geval iig. Er zit een 92mm fan op waarvan de ventilatoropening zelf wat meer opgerekt is zodat het wat dichter tegen de schroefgaten aan zit, waardoor je dus effectief 100mm hebt, maar de mounting van 92mm.crack_en_hack schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 21:35:
[...]
Zeker weten...?, of wordt dit toch hak, breek, lijm en tie-wrap werk als ik er een 92mm fan opzet...?, als het echt exact op dezelfde plek zit (die schroefgaatjes) zou dat super zijn![]()
Dan nog zou ik er een adapter naar 120mm voor willen "just for the looks"
Probeer het eens zou ik zeggen.
Ik vind het er wel op lijken iig.
Pagina: 1