10cm/100mm fans en adapters - Waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09-2025
Bij een Cooler Master Hyper 6+ CPU koeler wil ik de fan gaan vervangen, alleen is dit een nogal rare maat.

Die koeler is namelijk 10cm |:(

Nou weet ik dat er ook fan adapters bestaan om een 12cm koeler op een plaats van een 8cm koeler te krijgen en van 6cm naar 8cm, Maar ik kan nergens adapters vinden voor 10cm koeler naar 12cm koeler :'(

Weet iemand waar dit formaat fan en/of waar dat soort adapters te koop zijn voor die maat...?

Ook heb ik al de Cooler Master part shop een mail gestuurd maar daar heb ik nog geen antwoord op.

Mochten ze die fans nog hebben zoek ik ook nog graag die adapters want ik vind ik 12cm fan wel wat mooier :9

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

10cm fans bestaan sowieso niet ;)
ik denk dat je 92mm bedoelt ;)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• crack_en_hack
McKaamos schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 16:35:
10cm fans bestaan sowieso niet ;)
ik denk dat je 92mm bedoelt ;)
:N sorry, het is echt een 10cm

http://www.coolermaster-e...RR-UNH-P0U1&other_title=0

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Verwijderd

Waarom gooi je er geen 120mm fan voor? Een beetje creativiteit kan geen kwaad. Als je 2 tie-wraps aan elkaar maakt en die om het koelblok / fan vastmaakt ben je klaar.

:+

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Jah das volgens mij een 92mm ;) net als op de HyperTX, en die heeft wat oprekking genoten tot 100mm, maar de gaten zitten gewoon op de 92mm plekken ;)

• crack_en_hack
McKaamos schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:11:
[...]

Jah das volgens mij een 92mm ;) net als op de HyperTX, en die heeft wat oprekking genoten tot 100mm, maar de gaten zitten gewoon op de 92mm plekken ;)
Zeker weten...?, of wordt dit toch hak, breek, lijm en tie-wrap werk als ik er een 92mm fan opzet...?, als het echt exact op dezelfde plek zit (die schroefgaatjes) zou dat super zijn :P

Dan nog zou ik er een adapter naar 120mm voor willen "just for the looks :*) "

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

crack_en_hack schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 21:35:
[...]

Zeker weten...?, of wordt dit toch hak, breek, lijm en tie-wrap werk als ik er een 92mm fan opzet...?, als het echt exact op dezelfde plek zit (die schroefgaatjes) zou dat super zijn :P

Dan nog zou ik er een adapter naar 120mm voor willen "just for the looks :*) "
Das op mijn CM HyperTX wel het geval iig. Er zit een 92mm fan op waarvan de ventilatoropening zelf wat meer opgerekt is zodat het wat dichter tegen de schroefgaten aan zit, waardoor je dus effectief 100mm hebt, maar de mounting van 92mm.
Probeer het eens zou ik zeggen.
Ik vind het er wel op lijken iig.

Pagina: 1