Toon posts:

Toshiba P10 laptop DC voedings printconnector

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste alelmaal,

ik heb een Toshiba P10 laptop met een kapotte voedings printconnector. Dit is een bekend euvel van Toshiba. Ik kan echter nergens in NL zo'n connector vinden. Toshiba zelf alsmede servicecentre's en farnell e.d. leveren deze niet. Op Ebay is de connector wel te bestellen (voor afbeelding zoeken op Toshiba DC power jack). Zelf iets prutsen met een kabeltje is ook mogelijk echter prefereer ik een nette oplossing. Weet iemand waar ik zo'n voedings printconnecor kan krijgen?

in afwachting van jullie reactie,

groetend!

Toshiedj

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-02 11:42

mux

99% efficient!

Tsja, voor mensen als ik zijn dat dingen die je 'gewoon ergens eens uit gesloopt hebt en nog hebt liggen'. Farnell catalogus kan je misschien wel helpen, moet je even samen met iemand anders daar bestellen omdat de verzendkosten anders te hoog zijn. Conrad is een optie, maar die heeft hem waarschijnlijk niet (alsnog te proberen). Meer weet ik zo snel ook niet...

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-02 15:06
Van een defect moederbord afslopen?
Er zijn zat pczaakjes die ook laptops fixen (kijk maar eens op marktplaats), en bergen (Defecte) mobo's hebben liggen voor onderdelen. Ik gok dat die je wel aan zo'n plug kunnen helpen.

1:1 op modelnr notebook gaan zoeken is in zulke gevallen af te raden. Grote kans dat die plug vaker gebruikt wordt, en door specifiek naar 1 bord te zoeken beperk je het aanbod heel erg. (Toshiba gebruikt bv voor zowel de sattelite 4000, tecra 8000/8100/8200/9100 enz dezelfde (dikke) 15v connector).

Zelf haal ik dat soort spul gewoon bij een lokale PC winkel, die ook een paar kratten vol (sloop)mobo's hebben liggen, of gewoon op Ebay/PCHub

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-02 11:42

mux

99% efficient!

Hier in mijn buurt zeggen Stuut&Bruin, Aurora, HEC en de pcboer in Rijswijk allemaal niet meer te repareren en dus ook geen oude troep meer te hebben liggen, en dat zijn zeg maar de bekendste winkels in omgeving Den Haag. Waar haal jij die dingen vandaan, want dat is toch wel heel handig?

Als ik eens een laptop repareer moet ik vaak bestellen op pchub of uit mn eigen deposito halen.