Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:03
Ik ben in het bezit van een Navigon 3110 navigatiesysteem. Een uitstekend apparaat, alleen het volume is (zelfs op maximale stand) te zacht.

Vroeger heb ik op een PDA met TomTom het geluid softwarematig versterkt, door simpelweg het volume van de wav-files te versterken. Op mijn Navigon heb ik helaas geen wav-files aangetroffen.

Het navigatiesysteem draait op Windows CE. Ik kan mij voorstellen dat dit besturingsysteem ook een volumeregeling kent (naast de volumeregeling van de navigatiesoftware). De grafische vormgeving van Windows CE kan ik niet benaderen, maar is het misschien mogelijk om het volume aan te passen door een "waarde" te veranderen in een van de bestanden (deze zijn wel benaderbaar)?

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:30
Als je niet in de Windows-omgeving kan geraken kan je het misschien nog met een remote registry tooltje in de registry aanpassen:
H_KEY_CURRENT_USER\Control Panel\Volume
Daar kan je Volume en Ringer aanpassen.

• ChromeFR
Fire69 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:59:
Als je niet in de Windows-omgeving kan geraken kan je het misschien nog met een remote registry tooltje in de registry aanpassen:
H_KEY_CURRENT_USER\Control Panel\Volume
Daar kan je Volume en Ringer aanpassen.
Dient er dan iets te worden geïnstalleerd op de PNA?

• Fire69
Nope, met Mobile Registry Editor kan je vanop je pc gewoon de registry van je pda bewerken.

• ChromeFR
Fire69 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:10:
Nope, met Mobile Registry Editor kan je vanop je pc gewoon de registry van je pda bewerken.
Bedankt! Bij Volume, staat deze "Value Data": 4294967295. Hier kan ik niks mee toch?

Afbeeldingslocatie: http://www.uploadpics.nl/output/1182968005.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door ChromeFR op 27-06-2007 21:09 ]

• Fire69
Ik heb net even bij mij vergeleken. Ik denk dat je pech hebt, want mijn volume staat op het maximum en in de registry staat dezelfde waarde.
Waarschijnlijk ligt de beperking dus gewoon bij de speaker dat erin zit...

• ChromeFR
Fire69 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:19:
Ik heb net even bij mij vergeleken. Ik denk dat je pech hebt, want mijn volume staat op het maximum en in de registry staat dezelfde waarde.
Waarschijnlijk ligt de beperking dus gewoon bij de speaker dat erin zit...
Oke zonde, bedankt voor jouw hulp iig!
Pagina: 1