Hoi, ik zit nu in Chapter 3 van Stronghold 2... Ik vraag me alleen dus af hoe ik dat kasteel moet opknappen. De vraag: waar kan ik steen verplaatsen van mijn "hoofd"-estate naar de ruine-estate?
ik ken het spel niet maar een google leverde een site op waarbij in chapter 3 dit staat:
You can move goods between estates using Carters posts which can take goods from stockpiles, granaries, Lord's kitchens or armouries and deliver to the same building in another estate.
linkje
edit: ik zie dat je pas net vandaag het spel geinstalleerd hebt (zie je post over het installeer probleem), misschien moet je eerst zelf eens wat meer tijd besteden aan het spelen en uitzoeken van dit spel voordat je hier naar walkthroughs gaat vragen? (just a thought)
You can move goods between estates using Carters posts which can take goods from stockpiles, granaries, Lord's kitchens or armouries and deliver to the same building in another estate.
linkje
edit: ik zie dat je pas net vandaag het spel geinstalleerd hebt (zie je post over het installeer probleem), misschien moet je eerst zelf eens wat meer tijd besteden aan het spelen en uitzoeken van dit spel voordat je hier naar walkthroughs gaat vragen? (just a thought)
[ Voor 27% gewijzigd door Yokidrink op 27-06-2007 15:49 ]
Ja, ik weet dat je Carters Posts nodig hebt, maar ik zou niet weten hoe die te gebruiken. Toch bedankt.
EDIT: Ik heb eindelijk door dat er vier menuutjes zijn. DAnkjewel!
EDIT: Ik heb eindelijk door dat er vier menuutjes zijn. DAnkjewel!
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2007 15:51 ]
Heb je uberhaubt zelf wel gezocht
Volgende keer graag meer inzet tonen, en een degelijke topictitel uitkiezen
Dit topic is gesloten.
![]()